Kokhalzen bij de "babybonus"

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 894hi, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik kan er goed tegen, maar mijn vriend helemaal niet.

Die heeft één keer een poepluier van Milan proberen te verschonen, maar halverwege moest 'ie snel naar het toilet rennen ;). Daarna heeft 'ie 't nooit meer geprobeerd, omdat ik gewoon weet dat 'ie er écht niet tegen kan.

Milan heeft één keer gepoept toen 'ie alleen was met mijn vriend, toen heeft vriendlief z'n moeder opgebeld om te komen helpen verschonen ;).

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hier een kokhalzende moeder.. Van de geur heeel soms nog,
    Als het aan mn vinger komt, kokhals ik alles bij elkaar..
    Als ze hebben over gegeven, doe ik zelf vrolijk mee :)
    En mn zoon is al bijna 10 :(

En van anderen, is al helemaal niks (en werk ook nog in de zorg haha)

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nee hoor, zelfs niet na vanochtend (zie exorciest/jackass).
    waar ik wel van moet kokhalzen is als mijn vriend net naar de wc is geweest.. :D

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb er geen problemen mee en manlief ook niet. (ik werk in de zorg, daar zit je soms voor je gevoel de hele dag in die lucht ;))
    Mijn vriendin daarintegen kokhalst regelmatig als ze haar baby verschoond en vind het ook vreselijk dat ze er niet tegen kan. Ze kan dus d'r hol op als 't kindje straks vast voedsel krijgt :p.

En kots, tja.. niet mijn favo onderdeel. Maar hoef er niet van te kaken. Nu moet ik zeggen dat ik voor het laatst mijn dochter heb zien kotsen toen ze nog een baby was (dat heet dan nog spugen... :D) en was alleen maar melk, dus niet vies.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    yenolah. ik moet stiekem toch wel lachen ;) waarschijnlijk had ie expres niks gezegd hihi. ik wist het ook niet trouwens, weer wat geleerd.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.192
    113
    Ik heb m 1 keer op de grond moeten leggen, omdat ik naar de wc moest rennen om over te geven.. Maar toen was ik een week of 6 zwanger, dus kon al overgeven van de geur van wasverzachter ;)

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ga niet over mijn nek maar eerlijk gezegd kan draakman er beter tegen dan ik. Zeker als hij sóchtends heeft gepoept. En de luier al volgezogen is van de urine (wat al erg meurt na een 12-13uur) en daarbij nog een heerlijk kakbeurt erover heen. brrr... Niet ijn lievelings onderdeel dus.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hier idem, vind haar scheetjes zelfs lekker ruiken haha :). Al haar kotsjes, poepjes, diareebroekjes of whatever vind ik geen probleem, ook niet tijdens deze zwangerschap.

Mijn man heeft er wel moeite mee..;)

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Nou...in het begin heb ik wel een beetje staan kokhalzen ja :) pff wat kon en kán ze stinken zeg. Ze krijgt hypoallergeen en dat schijnt nog erger te stinken.

Nu kan ik er beter tegen, vind het alleen nog erg vies als het over haar hele onderkantje is uigesmeerd en het half waterig is...brrr. Dan heb ik echt het idee: "dit kijg ik NOOIT meer schoon" Toch gaat het steeds met gemak!

Ik voel me af en toe ontaard, maar goed zij merkt er niks van ;)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    veel succes straks dan met een bruine bonen broek gna gna :D:p

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou gelukkig kan mijn man 'normaal' een poepluier verschonen.
    En dat is maar goed ook, anders kreeg hij van mij een schop onder zijn reet, stel je toch niet zo aan zeg.

Poep is nu eenmaal vies, maar het moet toch verschoond worden.
    Shit happens.

Deel Deze Pagina