hai dames, dat osseworst en file wordt afgeraden tot 4 jaar weet ik, maar hoe zit het met visprdukten? Haring.. rauwe zalm ( we eten vaak sushi), kan dat nou wel of niet? en hollandse garnalen.. zijn die nou rauw of gekookt..ik twijfel er wat over Alvast bedankt voor t meedenken groetjes
Rauw vlees en vis zou ik niet geven. Kan toch een bacterie in zitten en kinderen zijn daar gewoon gevoeliger voor. Garnalen uit de super zijn voorgekookt, ook die in die bakjes. Het lijken rauwe, verse, maar zijn dat dus niet, anders zijn ze natuurlijk niet houdbaar.
Ik las ergens dat zeevruchten ook afgeraden worden tot zeker 2 jaar (maar dat weet ik niet zeker). Wij geven iig helemaal geen rauwe vlees of vis.
oei, ik geef Noor gewoon garnalen en zalm. Ze heeft ook al mosselen gehad, maar die waren gefrituurd. Ik wist dat helemaal niet van die zeevruchten.
zalm krijgt ze hier ook wel, maar dan alleen gekookt ( in de pasta) of gebakken, maar dan wordt het denk ik dus nog ff niet mee eten met sushi. ( des te meer voor ons ) Garnalen.. nah..daar denk ik dan nog wel ff over na In iedergeval bedankt voor het meedenken.. ik kon er op de website van het voedingscentrum niks over vinden nl ( maar wie weet keek ik wel met mn neus)