non stop iets in de mond moeten hebben??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tuc, May 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik hoop dat iemand dit herkent...ik weet dat handjes in de mond doen hoort bij de ontwikkeling van baby's, mijn dochter deed dit ook graag.
    Maar hier een extreem geval volgens mij;), mijn zoontje moet 24/7 iets in zn mond hebben lijkt het wel.
    Hij doet dit nu een week of 3, geen harde randjes of tandjes te bekennen. Zijn handjes gaan er zowat helemaal in en speelgoed wat hij krijgt moet binnen 3 tellen in zn mond zitten anders wordt hij woest.:)

Volgens mij wordt aan zijn zuigbehoefte voldoende voldaan, hij doet 20/25 minuutjes over zn fles en heeft een speentje. Maar is dus alleen stil als er iets in zn kwekkie zit.

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Mijn dochter van bijna 16 maanden heeft dat ook nog ;)

3. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor... heel lang gehad... het liefst een speen of een hele vuist...

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier ook, niet dat hij boos als hij niks in zijn mondje heeft maar ik denk dat op de 24u hij wel 20u iets in zijn mondje heeft, speen, vingertje, duimpje, vuistje, speeltje, knuffel of combinatie van alles probeert hij ook wel eens:p

5. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was ik dus vergeten... ineens flitst er een plaatje in mijn hoofd... en mijn gedachte toen..

Past het allemaal?;)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

nee past niet en dat word ie boos

7. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.. heel sneu.. maar ik zie het zo voor me....

8. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

Oct 25, 2011
    359
    0
    0
    Hier ook eentje die alles in haar mond doet eerst was dat nog niet zo'n probleem maar nu ze rond kruipt en begint te lopen behoord alles er toe om in haar mond te stoppen en met een paar katten snap je natuurlijk al wat er een paar dagen terug is gebeurd gelukkig had ik net de bak verschoont maar het was wel een strijd om alles er weer uit te krijgen.

Het was echt een kwestie van 2 seconden niet opletten dus bereid je maar voor op straks :D

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Jup, hier gisteren nog een hap aarde uit een plantenbak in de tuin :( En als ze ook maar 1 seconde een papiertje of kartonnen doosje vast heeft, kun je er vanuit gaan dat ze er een ferme hap van heeft genomen. Verder de hele dag blokjes, poppetjes, doekjes etc in d'r mond...

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

dat gaat nog wat geven in de toekomst hier :p
    ik ben op dit moment al blij dat ik geen kattenbak heb :D

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Onze buren hebben de kattenbak verhoogd, onder de kattenbak is een soort speeltoestel voor de katten (dus met krabpalen enzo, je kent het wel :p ) en dan dus vrij hoog de kattenbak; zo kan hun kindje er niet bij, en krijgen de katten ook rust op de kattenbak :D

12. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

Feb 8, 2012
    1,265
    42
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Herkenbaar! Doet onze kleine ook hoor.. Als ze hier gaat huilen krijgt ze ook een speen en is ze weer vrolijk:)

13. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn dochtertje doet dit ook heel erg!
    Non-stop dat knuistje in haar mond sinds een week of 3. In het begin vergiste ik me dan ook nog wel eens en dacht ik dat ze nog honger had ofzo...

Mijn zoontje deed dit echt zelden als baby en nu hij ouder is (17 maanden) steekt hij ook echt niets in zijn mond wat geen eten is.
    Dus ik denk dat ik straks idd de kattenbak kan gaan verplaatsen... ;)

14. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    O zo herkenbaar en dan al dat kwijl... ;)

15. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,170
    2,283
    113
    Hier ook eentje hoor, 4,5 maand en ook altijd van alles in zijn mond. Het liefst spuugdoekjes, maar als die er niet zijn, voldoen zijn eigen handjes ook wel. Ik kan me dat van de oudste twee helemaal niet herinneren, die deden dat ook later nooit.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Zie dat ze nog ongeveer evenoud zijn,ook;)

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Jep hier ook alles in dr mond, tafel, grond, vensterbank, duplo, bad eendjes etc etc. Het is een tijd enorm minder geweest maar sinds ze 8 tanden heeft gaat alleser weer in.

18. Humava

Humava Niet meer actief

Tara doet ook de hele dag alles wat ze tegen komt in haar mond. Eerst probeerde ze ook wel eens haar hele vuistje maar nu blijft het bij een paar vingers of, nog leuker mijn vingers. :D En als ze de fles krijgt probeert ze regelmatig ook nog eens haar duim erbij in haar mond te stoppen. :D

19. tuc

tuc Niet meer actief

hmm fijn die herkenning, zal er toch wel bij horen dan....kende het echt niet van mn oudste, die had dat niet zo extreem.

Share This Page