Ik kokhals ook om alles! Tandenpoetsen, vreemde luchtjes.... Vanmorgen moest ik zo hoesten dat ik ook moest kokhalzen en helaas eindige dat in een kotspartij in de wc... Ik vind het niet heel erg, het is voor een goed doel
Oja, heel herkenbaar! Helaas.. Ik probeer tijdens het tandenpoetsen niet te denken aan het tandenpoetsen. Zo snel mogelijk en daarna goed spoelen met een sterke mondwater.. Meer tips heb ik ook niet
Oh bah, ook ik heb er nog steeds last van...ik poets ook gewoon snel door en hoop dat het alleen bij het kokhalzen blijft! Meestal gaat dat goed, maar niet altijd. Ik heb vnl last als ik net heb gegeten en dan daarna ga poetsen. Het gaat wel beter als ik minimaal en half uurtje wacht met poetsen. Dames succes!
misschien vreemde tip. maar helpt het niet als je inimini beetje tandpasta erop doet? of helemaal geen tandpasta? bedoel.. t gaat toch om het poetsen, en neem voor de frisheid een pepermuntje ??? een smintje ofzo? Gelukkig heb ik er geen last van.. succes meiden!
Ik had het bij mijn jongens heel erg! Maar dan was het meer omdat ik niks lang in mijn mond kon hebben. Bij de oudste kon ik zelfs mijn oren niet schoonmaken met een wattenstaafje want dan ging ik kokhalzen. Zo stom.
Bij mij kwam het echt door een verhoogde braakreflex. Had niets met tandpasta te maken. Ik poetste mijn tanden ook niet altijd even goed (en bij de eerste zwangerschap heb ik dat gemerkt: 5 gaatjes!), maar nu let ik extra op flossen/tandenstoken en gebruik ik de duurste listerine. Ben al 2 keer bij de mondhygieniste en 1 keer bij de tandarts geweest en het zag er nog goed uit!