Kokhalzen en overgeven tijdens tandenpoetsen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LaNina, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik kokhals ook om alles!
    Tandenpoetsen, vreemde luchtjes....
    Vanmorgen moest ik zo hoesten dat ik ook moest kokhalzen en helaas eindige dat in een kotspartij in de wc... Ik vind het niet heel erg, het is voor een goed doel

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Oja, heel herkenbaar! Helaas..

Ik probeer tijdens het tandenpoetsen niet te denken aan het tandenpoetsen. Zo snel mogelijk en daarna goed spoelen met een sterke mondwater..

Meer tips heb ik ook niet

3. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh bah, ook ik heb er nog steeds last van...ik poets ook gewoon snel door en hoop dat het alleen bij het kokhalzen blijft! Meestal gaat dat goed, maar niet altijd. Ik heb vnl last als ik net heb gegeten en dan daarna ga poetsen. Het gaat wel beter als ik minimaal en half uurtje wacht met poetsen. Dames succes!

4. urmylove

urmylove Niet meer actief

misschien vreemde tip. maar helpt het niet als je inimini beetje tandpasta erop doet? of helemaal geen tandpasta? bedoel.. t gaat toch om het poetsen, en neem voor de frisheid een pepermuntje ??? een smintje ofzo? Gelukkig heb ik er geen last van.. succes meiden!

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik had het bij mijn jongens heel erg! Maar dan was het meer omdat ik niks lang in mijn mond kon hebben.

Bij de oudste kon ik zelfs mijn oren niet schoonmaken met een wattenstaafje want dan ging ik kokhalzen. Zo stom.

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Bij mij kwam het echt door een verhoogde braakreflex. Had niets met tandpasta te maken. Ik poetste mijn tanden ook niet altijd even goed (en bij de eerste zwangerschap heb ik dat gemerkt: 5 gaatjes!), maar nu let ik extra op flossen/tandenstoken en gebruik ik de duurste listerine. Ben al 2 keer bij de mondhygieniste en 1 keer bij de tandarts geweest en het zag er nog goed uit!

Deel Deze Pagina