Hallo, Ik ben met Stijn sinds 2 weken aan het oefenen met drinken uit anderes dingen dan een fles. Bijv. antilekbeker en gewone beker. En meneer wil nu ineens niets meer uit de fles hebben. 's morgens en 's avonds is het een bord pap geworden ipv fles melk of pap. Geen probleem dus. Alleen wil hij nu ook 's middags ook geen fles meer. Geprobeerd om de melk in een beker te geven maar dat vindt hij helemaal niets. Wel de diksap dat gaat goed uit een gewone beker. Thee of water gaat ook niet echt goed. Nu is hij wel heel veel minder gaan drinken in vergelijking met de flessen van vroeger. Als hij echt dorst heeft, drinkt hij zo een beker diksap leeg. Het is nu 2x een beker diksap en 's morgens en 's avonds pap. Tussendoor dan nog proberen met water maar heel veel meer vocht gaat er dus niet echt in. Wat, hoeveel en hoe drinken jullie kids?????
Fae drinkt sinds een week of 3 pas goed uit haar tuitbeker. In die zin: Ze krijgt nu echt vocht binnen, behalve haar melkflesjes. En in het begin was dat ook eigenlijk alleen diksap inderdaad. Verder moest ze niets. Ik ben het wel blijven aanbieden hoor, thee, water.. en ineens ging ze het drinken! Zo dronk ze eerst ook alleen uit de zachte tuitbeker en 2 dagen geleden haalde ik de mepal met harde tuit weer uit de kast en ineens kon ze dat ook. maar ik denk dat het hier vergelijkbaar was als met jullie nu...