papier gegeten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eefke84, Oct 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

shit! had marinte net even op de grond gelegd en is rustig met een flesje spa blauw aan het spelen. en ineens zie ik dat ze een folder in dr handjes heeft van een aanbiedig van dora boekjes die bij de wij jonge ouders zit, heeft ze een heel stuk van dat papier in de mond! bah heb het gelijk uit dr mond gevist maar denk wel dat ze een paar stukje sbinne heeft gekregen. is dat heel erg??? ze begon wel gelijk te huilen toen ik het afpakte dus ik denk dat het wel lekker was:)

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hier vorige week ook, heb eht meeste uit haar mond kunnen peuteren maar gok dat ze wel iets heeft binnengehad. Volgens mij kan het geen kwaad, de kleine doet eht nog prima..... Suf he hoe sneld at kan gaan!

3. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

Jul 25, 2009
    119
    0
    0

Is mij ook een keer overkomen. Kan denk ik geen kwaad. Mijn zoon schrok meer van mijn reactie en moest ook huilen.
    Kan gebeuren hoor. ;)

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Heb hier een echte liefhebber van papier. Tot nu toe heb ik nog nooit iets raars aan haar gemerkt. Meestal pak ik het ook af als ik het zie ivm inktsporen (kan giftig zijn). Dat geldt vooral voor kranten die je net in huis hebt.

5. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    En hier pas nog een halve kassabon van de AH uit een klein mondje gevist... zal ook wel het een en ander van zijn doorgeslikt!
    Geloof niet dat het heel veel kwaad kan, maar het bewijst wel maar weer eens hoe snel en oplettend je moet zijn als ze wat groter worden!

6. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ze poepen het wel weer uit ;) ik trof laatst een steentje aan in zijn luier, had niet eens gemerkt dat hij die had opgegeten ;)

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Hier vorige week ook papier gegeten, karton om een nieuwe maillot... Niks raars gemerkt maar vond mezelf ook wel stom dat ik haar daarmee had laten spelen! Les voor de volgende keer dus!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier nam ze van de week een hap uit Hemingway... :( Boek open en hap, zo een gat in de bladzijde (echt middenin). Kreeg die hap ook niet uit haar mondje, en volgens mij wordt dat op een gegeven moment echt een papje, dus dat komt ooit wel weer met de poep mee eruit dan... ;)

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hihi, een paar maanden terug had ze hier een klein twijgje opgegeten (3 cm ofzo) maar dat werd dus keurig uitgekotst een paar uur later... zal toch niet helemaal lekker gezeten hebben...

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb 3 jr geleden voor mijn nichtje een lief spijkerjurkje genaaid. Alleen de zoom maar enkel omgeslagen...
    Broer en schoonzus troffen toen allemaal blauwe draadjes aan in de luier.... waar dat toch van moest komen?!?
    Dat ontdekten ze toen dochterlief kort daarop ineens fanatiek op de zoom van haar jurkje aan het sabbelen was en de draden er zo uit trok met haar mondje :D

Share This Page