Hallo dames, Onze zoon van ruim 3 jaar (januari 2011) is overdag poep en plas zindelijk, zo'n 2 maanden nu. Hij heeft al een tijdje terug (ongeveer een maand geleden) een paar droge nachten (2-3) gehad. Daarna was het weer 'bar en boos' en had de volgende ochtend weer een volle luier. Is helemaal niet erg, hij is pas 3 jaar. Maar nu heeft hij inmiddels 6 nachten een droge luier. Nu kan het zo weer omslaan hoor. Maar wanneer is het 'de tijd' om 's nachts zijn luier af te laten? Hoeveel nachten 'moeten' ze dan droog zijn 's nachts? Groetjes!
Ik zou hem uit doen. Wij hebben hem uitgelaten toen onze dochter 1 week overdag zindelijk was en ze heeft nog nooit in haar bed geplast. Gewoon een goed zeiltje in bed en proberen.
Gewoon proberen. Drie dagen geleden heb ik onze zoon in zijn blootje laten slapen (het verwende nestje wilde een rugmassage en daarna sliep hij al bijna en vond ik het sneu om hem nog wakker te maken voor luier en pyjama). Wat bleek, hij was helemaal droog en werd s ochtends wakker om te plassen. Zo gaat het ondertussen al 3 nachten terwijl hij met luier aan standaard zijn luier volplast. Ik laat hem nu een tijdje in zijn blote billen slapen en ga over een weekje weer over op een pyjamabroek. Hopelijk blijft het goed gaan want hij is supertrots!
Had jullie antwoorden al gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Hij ligt nu zonder luier in bed. Ik ben heel erg benieuwd hoe wij hem (en zijn bed) morgen aantreffen
Spannend. Gaat vast goed komen. Wij hebben bij de oudste de luier uitgelaten nadat hij een week lang elke dag droog uit bed kwam. Hij was toen overdag nog niet zindelijk, dat kwam twee maanden later. Tja....
Je kunt hem nog even laten plassen voordat je zelf naar bed gaat? Zo komen onze jongens droog de nacht door.
Ik laat ook altijd plassen voor ik zelf ga slapen. Voorkomt een hoop ellende want het is voor henzelf ook niet leuk als ze in hun bed plassen en voorkomt ook dat ze extra vroeg wakker worden van een volle blaas en daarna niet meer gaan slapen.
Hier werkt plassen om 23uur niet... dochter was echt boos dat ze wakker gemaakt werd en deed niets op de wc. ' s nachts drinktvze rustig een glas water leeg en gaat dan rond 08.00 voor eerst naar wc ligt er om 18.30 in. schoonzus laat 2 dochters om 23.00 wel plassen en die zijn zeer regelmatig s nacht nat en zijn 2 en 4 jaar ouder dan onze dochter zegt echt niks
Hier ook een boze dochter bij snachts eruit halen . En die weigert dan ook echt helaas. Wij maken nog gebruik van een luierbroekje. Overdag is ze al een maand of 4 zindelijk. Maar snachts.. Het kan een week goed of 10 dagen en dan ineens kan ze 2 x in één nacht in haar bed plassen. Dus tja. Zo gaat het ook met de luierbroekjes die ze nu heeft (bij Dirx 20 voor 6 euro meen ik) . Ik ben benieuwd wanneer het écht doorzet .
dochter fa met 2.5 jaar dat ze geen pamper meer aan wilde in bed. oke prima zo gezegd zo gedaan en tot op heden nog geen nat bed gehad. ze plast voor ze gaat slapen om 18.45 en dan de volgende ochtend op aandringen van mij. ze kan het nog makkelijk een paar uur vol houden sochtends.
mijn zoontje was 2 maanden nadat hij overdag zindelijk was ook snachts droog. in het begin heb ik voor de zekerheid van die kraamkleedjes voor op het matras gebruikt. ik had nog pakken vol uit de kraamdoos en zelf nooit gebruikt. maar hij is in totaal denk ik 2x nat geweest verder niet meer.