Mijn dochtertje is nu ruim 2 maanden oud en tot 2 weken geleden dronk ze 120 cc per fles ongeveer. Toen werd ze flink verkouden (nog steeds een beetje) en nu drinkt ze veel minder, soms maar 5o cc en dan weer 100 cc. Ze haald in indergeval de 600 maar net en soms ook niet terwijl ze volgens dat sommetje van 150cc per kl ze eigenlijk 750cc per dag zou moet hebben... Nu is ze niet groot en zeker niet dun en heeft ze nog voldoende plas en poep luiers maar wat vinden jullie? moet ik me zorgen maken? ze is nog niet afgevallen.. Ik wil het zelf nog deze week aankijken en anders het CB maar eens bellen. Hoeveel drinken jullie dochters van ongeveer 2 maand en 54 cm groot en 4930 gr? Ik woog zelf op deze leeftijd minder en was groter vandaar dat mijn zorgen nog geen groot allarm slaan.. maar toch wel een beetje
Hi, Ons meisje is bijna 4 maanden en vanaf het begin is het al gestoei met het eten ze heeft blijkbaar minder behoeftes of vind de melk niet lekker? wat dan ook ze groeit goed en verder is het superr gezonde meid. We geven haar ook 6 flessen ipv 5 anders komt ze gewoon niet aan wat ze voorschrijven en vaak haalt ze dat nu nog niet wel er bijna tegen aan. We hebben ons ook zorgen gemaakt en veel rondgevraagd maar ons wordt gezegd dat als we borstvoeding hadden gegeven we ook niet wisten hoeveel ze binnen kreeg en aangezien ze vanaf het begin al super groeit en alles perfect doet hoeven we ons geen zorgen te maken dus dat doen we dan ook niet! Het is voor ons iets meer werk door haar wat extra te voeden maar het is het waard! Succes! Inkie
Hoi, mijn dochtertje drinkt 5 flessen van 160, maar tot een week geleden ging het drinken ook moeizamer (sprongetje?) Verder is je dochtertje erg verkouden geweest, wat zeker mee zal spelen. Mij is altijd vertelt dat als ze nog goed plast je geen zorgen hoeft te maken, maar ik zou zeker het CB bellen, vind ik ook geruststellend als ik met iets zit. Succes!