Hallo, Ik heb een vraag. Mijn naam is Lised en ik heb een dochter van 9 maanden jong. Zij heeft een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen ivm een bacterie in haar darmen. Inmiddels zijn we weer thuis. Nu is het echter zo dat ze met regelmaat (zodra ze eten ziet) begint te kokhalzen. Het is opvallend dat ze ook niet meer zoveel eet alsdat ze eerst deed. Ik heb van alles geprobeerd om uit te sluiten dat het gaat om aandacht te trekken. Dit kreeg ik namelijk eerder te horen van CB. Dat het waarschijnlijk een manier was om aandacht te trekken. Ik ben er inmiddels achter dat dit absoluut niet het geval is. En voelde me een slechte moeder door dit toch misschien te denken. Ik zit er serieus over na te denken om met mn dochter naar de huisarts te gaan, maar wil ook niet overbezorgd over komen. Vaak zien we dat ze een mondje terug geeft. Eigenlijk bij alles wat ze eet. Zou dit verborgen reflux kunnen zijn, of denken jullie misschien aan iets anders? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en/of misschien tips hebben. Groetjes Lised
Hoi Lised, Ik weet niet precies wat het kokhalzen en het teruggeven veroorzaakt. Gebeurt het ook wanneer je hele gladde voeding aanbiedt? Je kunt gerust navraag doen bij de huisarts wanneer je je zorgen maakt. Groetjes Eveline