Bijna 11 weken en echt nergens zin in!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bibi7788, 15 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi7788

Bibi7788 Nieuw lid

13 dec 2016
    4
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal, ik ben in verwachting van ons derde kindje. Nu bijna 11 weken. Sinds een paar weken heb ik echt nergens geen zin in, ben heel erg moe en ga in de middag slapen anders red ik de avond niet. Of ik ben super sago... Pff, soms word ik echt moe van mezelf. Moet me eigen elke keer een trap onder mn kont geven om wat te doen.. Herkenbaar?! En gaat het nog wel over?
    Ik herken het niet van mijn vorige zwangerschappen ..

2. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Herkenbaar:)

Hier ook in verwachting van de derde en ben onwijs moe maar kan helaas niet slapen smiddags omdat ik gewoon fulltime werk en twee kleine kids thuis heb rondlopen.

Ik ben niet vooruit te branden op het werk en heb echt nergens zin in, ben zo futloos.

Hopelijk gaat het snel over!

3. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik zit in hetzelfde schuitje!! Ook zwanger van de 3de en heb het nu zo onderschat!
    De vorige 2 keer ben ik er echt door heen gefietst, maar nu niet..
    Pas ruim na de 20 weken kreeg ik weer wat meer energie.
    Nu ben ik 34 weken en begint dit in rap tempo weer af te nemen.
    Ik vind het ook zo vervelend naar de andere 2 toe, ik kan niet met hen doen wat ik graag zou willen..

4. Bibi7788

Bibi7788 Nieuw lid

13 dec 2016
    4
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lijkt me extra zwaar als je nog fulltime werkt. Hoe hou je het vol?! Knap hoor meid.

Laten we samen hopen dat het snel overgaat..

5. Bibi7788

Bibi7788 Nieuw lid

13 dec 2016
    4
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook de eerste 2 keer weinig klachten gehad. Alleen bij de eerste wat vermoeid. Maar toen, netzoals bij de tweede gewerkt tot 34 weken.
    Nu heb ik de mazzel dat ik thuis zit. Maat misschien maakt dat me juist weer extra lui.
    Pas na 20 weken.. Dan heb ik nog eventjes te gaan haha..

Snap je frustraties naar de andere kids.. Ben nu blij als hij even op school zit en rustig aan kan doen.

Deel Deze Pagina