hele vroege verschijnselen na miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Thura, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Ik ehb in december een miskraam gehad, en ben daarna weer na 28 dagen ongesteld geworden. Nu heb ik vrijdag mijn eisprong gehad, en zit ik sinds begin van de week met bandenpijn. Kan het niet anders noemen, het trekt in mijn liezen. Ook heb ik opeens hoofdpijn en ruikt mijn urine raar. Ook heb ik lichte "wegtrekkers" waarbij mijn lijf opeens heel zwaar wordt.

Ik weet dat ik moet afwachten, en dat zullen we ook zeker doen, maar ik vroeg me af of er iets bekend was over zwangerschapsverschijnselen na je miskraam. Kan het zo zijn dat je er eerder iets van merkt, omdat je lichaam er wat meer op afgestemd is?

Nou ja, ik denk ook wel eens dat ik me dingen inbeeld, ik zal wel gewoon spierpijn hebben van het wandelen, maar daarvan zou ik dan weer niet verwachten dat het weggaat en terug komt...

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Thura,

het kan bij een zwangerschap horen, maar het zijn niet typische zwangerschapsverschijnselen na een miskraam. Ook kan het nog zijn van je licham dat nog aan het herstellen is van de vorige zwangerschap en miskraam. Ook daar kan je deze klachten van krijgen. Het is dus inderdaad afwachten geblazen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina