Ik ben 19 weken en voel vanaf vorige week elke dag mijn baby, maar vandaag niets gevoeld...is dat erg?
De dag is nog niet voorbij he Misschien ben je heel druk geweest? Dan voel ik ons beebje ook minder. Maar 's avonds als ik rustig op de bank zit komt ie dan wel los
heb ik ook welleens gehad en als ik dan op bed lag begon hij in ene.. maar pas vanaf 28 weken moet je hem elke dag voelen..
Das heel erg normaal hoor..... ik voelde de baby pas met 18 weken en 5 dagen, en mijn buurvrouw voelde haar baby pas met 23 weken bewegen. Maak je maar niet ongerust! Pas rond 28 weken ga je het dagelijks voelen
En dan nóg, op een heel drukke dag, voel je het pas (bewust) als je 's avonds moe je bedje inkruipt en wilt gaan slapen. En dan lukt dat niet omdat je kindje zowat je buik uitkruipt zo druk als het dan is hahaha
Je hoeft je kindje pas vanaf een week of 28 elke dag meerdere malen te voelen. Maar ik kan me je gevoel goed voorstellen. Ik voelde mijn kleintje al snel en heel veel, dus als ik haar nu eens een dag niet zou voelen, dan zou ik zeker bellen. Ik zou eens lekker op de bank gaan zitten, misschien je handen op je buik, een beetje drukken misschien en kijken wat er gebeurd. Of even heel goed naar je buik ademhalen. Als je blijft twijfelen, gewoon even bellen. Succes!