Ha Kokkie, je schrijft eerst vanaf 14u/14.30.. daarna tot.. Wat is het nu?! haha Ik zal je nog maar even in de gaten houden wat het is, wil je niet bestoken met een ongewenst PB'tje namelijk!
ik maakte een typfoutje.kan gebeuren toch.ik bedoelde 14.30 voor de dames die een pb hebben verstuurd.ik probeer jullie zo snel mogelijk te pendelen.hoop deze week nog.ben erg druk.en het zijn er best veel voor de rest.misschien moeten jullie eerst eens even door het topic bladeren en GOED LEZEN.IK VRAAG NAMELIJK AL EEN PAAR KEER NIET TE REAGEREN OP DIT TOPIC!!!!!!en ook niet zomaar pb versturen zonder dat ik een tijd heb vernoemd.ik heb maar een paar regeltjes houd jullie daar dan gewoon aan wees gewoon eens een keer geduldig.ik heb hierom al eens een stop gedaan.
Dames, alsjeblieft lees eens wat ze typt. NIET reageren! En ik lees alleen maar reacties. Niet alleen voor kokkie irritant maar ook voor alle volgers. Daarbij geeft ze duidelijk aan dat ze alleen op tijden pendel dat ze dan ipv tot een / kan gebeuren. Voor degenen die hierna nog op haar topic reageren deze worden door haar niet meer gependeld, moet diegene maar lezen! Bedankt voor het begrip, hoop ik, en hou het topic goed in de gaten. Blijft het buiten tijden reageren en hier reageren zal kokkie er mee stoppen en dat zou zonde zijn! Succes allemaal (Oh en voor degene die denken dan pb ik pendel vrouwtje sorry ben zwanger pendel zeker tot februari niet meer)
bedankt pendelvrouwtje. overigens heb ik vandaag weer een aantal pb gekrege en.ik weet niet waar diegenen erop uit maken dat ik vandaag pendel maar IK PENDEL VANDAAG NIET.!!!!!!!!!!!! en wat pendelvrouwtje zegt als dit zo dus doorgaat stop ik er ook helemaal mee.
vanaf nu tot 15.00 vanmiddag kun je je verzoek versturen volledige naam geboorte datum vraag IK PENDEL NIET OP BEVALLINGSDATUM verzoeken buiten de tijd negeer en wis ik LET OP NIET REAGEREN OP DIT TOPIC TE LAAT IS TE LAAT DE ANDERE DAMES EN IK HEBBEN DAAR GEEN BOODSCHAP AAN.GEDULDIG WACHTEN TOT DE VOLGENDE PENDEL
dames ik heb jullie pendels van vrijdag ontvangen.ik heb alleen nog geen kans.gehad te pendelen.daar ik volledig ontspannen en geconcentreerd moet zijn
Sorry voor het reageren maar hoe kan je een abbo nemen zonder te reageren? Ik ben wat dat betreft echt een leek hihi
erg jammer dat er nog steeds dames zijn die niet even de moeite nemen om.dit topic van begin te lezen.ik irriteer me er echt heel erg aan. dit is voor mij dus nu dus ook de reden dat ik er dus gewoon mee ga stoppen. MEDEPENDELAARS VOOR JULLIE BLIJF IK PENDELEN VOOR DE REST KOKKIE PENDELT NIET MEER.NOOIT MEER!!!!
de dames die mij afgelopen keer een pb hebben gestuurd pendel ik nog.vind het vervelend voor de dames die wel geduld hebben.maar ik heb meermalen verzocht niet te reageren en ongevraagde verzoeken te versturen.
Jeetje zeg, gewoon jammer dat sommige dames het hier zo kunnen verpesten!! Ze zegt duidelijk niet reageren!!! En ja ik weet het ik reageer, maar ik ben een vriendin van Kokkie en ze is het echt kits beu!! Jammer weer een pendelaar weg gepest, want het is niet meer en niet minder dan dit.