Ik kon de verleiding gisteren niet weerstaan en heb in de supermarkt een kokosnoot meegenomen . Maar hoe maken jullie ze open en wat doen jullie met de kokosmelk of giet je dat weg? Ik kan me herinneren dat we de vorige keer (wat langer geleden) ontzetten aan het klooien zijn geweest . groetjes athina
Ik deed hem altijd in een doek en dan buiten met een hamer erop slaan hihi.. melk gooide ik altijd weg.
wij staken bij de 3 puntjes een gaatje en daar laten we de melk uit lopen en vinden dat op en daarna sloegen wij hem in een theedoek kapot
Dit vroeg ik mij ook al altijd af en omdat ik niet wist hoe het moest heb ik er nooit zelf durven kopen! Leuke tips!
bedankt voor de tips! jee, met een boormachine daar had ik nooit aan gedacht.. De tip van juist in een thee kapot slaan is ook handig
Wat een goede tips zeg! Ik heb er één een keer uit frustratie kapot gegooid. De kokosnoot was kapot, maar ik heb een uur moeten boenen om de kleverige melk van mijn keukenvloer af te krijgen . Daarna heb ik er nooit meer één durven kopen. Kapot gooien moet je dus juist niet doen hihi
Ik steek altijd met een priem of schroevendraaier in de 3 puntjes op de kokosnoot, sap eruit en dan inderdaad met de hamer aan de slag