Ik hier dus van : * Als mensen met hun nagels over een krijtbord heen gaan .. * Mensen die kraken met hun eten ( dus bv beschuit, of kaakies oid ) * Mensen die klokken tijdens het drinken ( klok geluid ) * In de vriezer met iets over dat ijs heen schrapen ... * En een potje met bv een plantje verplaatsen op een tafel waar nog een beetje zand ofzo op ligt aaaaaa dat geschuur .. brrr Nu Jullie .. ben wel benieuwd
ijsblokjes in glas.....dus tegen je tanden aan of 'tikken'tegen glas... iemand die een ijsje eet en daar dus een hap vanaf kauwt...
Ik krijg helemaal geen kippenvel van een krijtje op een bord. Maar waar ik absoluut niet tegen kan is een vork die krast op een (eet)bord. Verder krijg ik soms kippenvel van emoties. (van iets ontroerends)
Piepschuim!!! Vreselijk, ik probeer het zo veel mogelijk te vermijden, maar oh als het dan gebeurt, heel naar gevoel...
Ik heb het soms als ik mijn haar was, dat mijn haar dan piept. Ieeeh!! En ook met een vork over het bord schrapen, daar kan ik ook echt niet tegen
Van het geknars van onze dochter met haar 3 tandjes Van het masseren van mijn mannetje, ieh! Oh ja, en natuurlijk ook van een mooie stem
Je kunt toch ook niet op aluminiumfolie kauwen? Ik at zelf een keer zo'n chocoladesinterklaasje en ik had niet gezien dat ik ook een flinsterstukje folie er bij in mijn mond stopte. Aaaaaaaaaaaaaaah... dat deed gewoon zeer. Ik voelde helemaal mijn zenuwen.
* met je nagels over een schoolbord. *met een vork over een eetbord krassen *het laatste beetje uit de pan scheppen met een lepel dus het geschraap ervan *mooie hoge stem *van grote spinnen die ik zie lopen, staan me haren gelijk overeind. *mensen die een hapje van een ijsje nemen *mensen die een ijsbloke door midden kauwen en kan nog wel even doorgaan
- Kinderen of mensen die in een handdoek/theedoek bijten ' gruwel ' - Vliegen , brrrrr - mensen die een ijsblokje doorbijten en daarop kauwen ..
Het gevoel van gladde zijde en 'slaapzakstof', brrr!! Valse muziek, vooral van speeldoosjes Wespen Op wol kauwen