Voor alle meiden uit het Pennen topic... Hier kun je jezelf voorstellen als je iemand zoekt of opgeven voor een penvriendin... Ook kun je gezellig kletsen met de andere briefverslaagden terwijl je onder de brievenbus ligt te wachten op de post !
Woehoe!! Ik doe mee Nou...ik ben wanna be a mama ben 25 jaar, kom uit het oosten van het land en woon samen met mijn lieve vriend, zoontje, hond, 2 katten en 2 konijnen. Zit momenteel nog in mn verlof, die daarna weer over gaat op ziektewet ivm bekken en ischias. Wie meer wil weten moet maar schrijven haha. Liefs
Hahaha ow ja, ik zal me ook even 'kort' voorstellen... Ik ben 1steXmom (en dat hoop ik ook zeker te worden) en woon in de prachtige hoofdstad van Friesland! Ik ben 28 jaar en woon samen met mijn man en onze Jack Russell (Black & Tan). Ik werk (nu nog) 40 uur dus ik heb wel tijd om te schrijven, maar kan niet meteen terug schrijven... Zeker ook omdat ik al 6 meiden schrijf hihi Mocht je graag willen pennen, PB maar...
Ik ben Supi (Suzanne), ben 30 jaar en woon in Noord-Holland. Sinds januari een wolk van een zoon gekregen samen met mijn vriend Mark. Tevens nog een cavia, die al een dagje ouder is haha. Voor de rest ben ik momenteel werkeloos dus heb wel tijd om wat te schrijven haha. Ben dol op post
He leuk een clubje! Ik ben dus Zebra , 24jaar en thuisblijfmama sinds de geboorte van onze mooie dochter ( Maart 2012 ) Tijd genoeg om te schrijven in de uurtjes dat de kline slaapt!
leuk een cluppie ik ben kim 31 en woon in veenendaal, samen met mijn zoontje milan van 3, een kat jimmy, en een konijntje die de naam lief heeft gekregen van mijn zoontje schreef vroeger met super veel meiden, en dan ook mega lange brieven dacht zal er nu wel weer te oud voor zijn, maar toen zag ik hier op zp dat dat dus helemaal niet zo is. ikke dus blij heb er al heel wat binnen gehaald, het is zo leuk maar kan er altijd nog wel eentje bij hoor ben alleen wel druk als alleenstaande mama, die 2 en een halve dag werkt, en ook nog net een nieuwe liefde heeft ontmoet, dus zal niet altijd meteen zijn dat je een brief terug krijgt, maar ik doe mijn best in de vrije avond uurtjes
Hey wat leuk een clubje Ik ben Djennaa, 24jaar, thuisblijfmama, zoontje van maart 2012 en ben getrouwd. Ik heb nu 3 meiden om mee te schrijven, waarschijnlijk ook wel zat aangezien zoonlief niet zo van het slapen is overdag en savonds Ga zo maar eens schrijven, het is op het moment zeldzaam rustig in huis!
Ik ben Esmeralda ik ben 29 jaar woon samen met mijn vriend en ons zoontje Shaun die bijna 1 wordt. Ik schrijf al 11 jaar zowel binnen als buitenland en met gevangenen wat ik erg leuk vind. Schrijven doe ik in de avond als Shaun op bed ligt
Zo,clubje gevonden!! Ik ben Sylvia,net 30 en zwanger van ons eerste kindje.. Ben momenteel werkeloos en mijn man is vrachtwagenchauffeur,dus ook ALLE tijd om te schrijven!! leuk zo dit clubje! Veel liefs, Sylvia
hoi meiden! wat leuk dit topic! ik ben els 25 jaar en moeder van sam die net 2 jaar is, ben thuisblijfmama, erg leuk! ik woon samen met mijn vriend en sam en vriend heeft een dochter van 4 die om het weekend bij ons is. aankomende donderdag komen er 2 dwergkonijntjes. pb me maar als je wil schrijven!
Hier is al een topic over, zie link. Dit topic sluit ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/365912-penvriendinnen.html