Bij mijn eerste heb ik nooit een 'officiële' luiertas gekocht, maar gewoon zo'n grote Oilily-tas gebruikt, dat ging in principe prima. Maar ik ben die tas inmiddels wel een beetje zat, en nu ik spullen voor 2 kindjes moet gaan vervoeren lijkt het me toch wel handig om een echte luiertas te gaan kopen, een lekkere grote, eentje met veel handige opbergvakjes, en geïntegreerd verzorgingsmatje, dat soort dingen. Ik wil de spullen van de oudste en jongste er graag een beetje gescheiden in kunnen houden. Vandaar mijn vraag: welke luiertas heb jij en hoe bevalt deze? Ik heb al een paar tassen gevonden die me handig leken, heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Nl: Babymoov Babymoov Free Hand Hibiscus | Tassen | Baby-Dump Pacapod Napier bol.com | PacaPod - Luiertas Napier - Zand | Baby Pacapod Jura bol.com | PacaPod - Luiertas Jura - Cranberry | Baby Little Company Black label totem bol.com | Little Company - Black Label Totem Tote Bag Luiertas - Taupe | Baby
Ik heb de totem bag van little company. In de kleur camel. Heel mooi, groot, verschillende vakken maar ook al zwaar zonder inhoud. De tas is eigenlijk te zwaar om goed aan de kinderwagen te kunnen hangen als je de drukknoppen gebruikt. Deze schieten nog wel eens los. Ik vind m nog steeds heel mooi. Maar gebruik m liever niet als ik ga wandelen.
Ik had een simpele van prenatal, met de post afdruk en stof zeg maar. Maar die is niet zo groot, ik vond em voor 1 kind al klein soms dus voor 2 niet aan te raden! Ik gebruik em nu alleen nog als we echt een dag weggaan ofzo
Ik heb er ene van Marv, heeft heel veel vakjes en zit een verschoonmatje bij en ik vind die best groot maar heb die nooit vergeleken met een andere luiertas.
Ik heb een gewone tas gekocht. Met 2 aparte grote vakken en voor en zijvakjes. Kan mooi veel in en ik vind hem er nog leuk uitzien ook. In uitstaling lijkt ie een beetje op een cowboysbag maar de vakverdeling leek me praktischer (en hij was goedkoper) Ik vind heel veel luiertassen eerlijk gezegd niet zo mooi. En die ik wel mooi vind lijken weer minder groot en praktisch..
Hier de verzorgingstas van oilily, je hebt twee maten, ik heb de grote, geweldig ding!! Veel ruimte, genoeg vakken vind ik en ik vind hem ook super mooi. Dolblij mee in ieder geval!
Ik had bij de eerste ook een gewone tas van Pip Studio maar deze vond ik uiteindelijk te groot en niet handig. Nu heb ik deze van de Hema gekocht HEMA luiertas . Niet al te groot en lijkt me wel handig (nog niet in gebruik).
Ik heb een storksak, heerlijke tas. Mooi groot met veel vakjes. Alles is afneembaar, verschoonmatje, etui, en geïsoleerd fles tasje erbij. Daarnaast vind ik de tassen ook nog eens super mooi, geen echte baby tas, maar een mama tas waar baby spullen in kunnen!
Hier een tas van mix mama's prima tas, groot en niet kapot te krijgen heb hem al 2,5 jaar en doet t nog prima en ook lekker goed geprijsd
Ik heb een kleine weekendtas van TrueSpirit (dat kruidvatmerk) en dat gaat prima voor 2kindjes en mama's spullen Verschoningsmatje heb ik uit mn oude luiertas gehaald en doeljes en luiers zitten in een etui. als ik ergens heen ga waar ik onze jongste laat slapen tussen de middag heb ik nog genoeg ruimte om slaapzak en dr twee knuffels mee te nemen in die tas dus geen gezeul met andere tassen
Deze is serieus groot met 2 aparte tasjes erin! PacaPod luiertas Mirano Navy blauw - Ikbenzomooi.nl Ik vind 'm super, maar twijfel wel even aan de prijs... Waarschijnlijk bestel ik toch wel
Ik heb de luiertas die bij de mutsy evo wandelwagen hoort. Wel een beetje spijt van achteraf, hij is niet heel groot, was wel wat prijzig vond ik, We hadden daar beter nog even langer voor rond kunnen kijken.
Ik heb deze maar dan in het grijs... LÄSSIG GREEN LABEL Wikkeltas Green Lable - online bestellen! - babywalz