buikspieroefeningen

Discussion in 'Zwangerschap' started by willempie, Aug 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. willempie

willempie Lid

Aug 13, 2006
    23
    0
    0
    VERPLEEGKUNDIGE
    HAPS
    Is er nu niemand die weet of je wel of niet fanatiek buikspieroefeningen mag doen in het begin van je zwangerschap??

En niemand doet aan bodypump van Les Mills??Of weet hier hoe dan ook iets van af??

groeten Willempie..

oja een beetje kouwelijk en veel gapen..(niet eens echt super moe?) en zo her en der een boertje..is dat zwangerschaps gerelateerd of zijn dat gewoon "gekke"psychische "symptomen van mij...

2. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Ik moest van de gynecoloog stoppen met sporten, omdat ik makkelijk een bloeding krijg, Ik heb namelijk al twee bloedingen gehad deze zwangerschap en er kunnen er misschien nog meer komen (k hoop van niet). Maar ikbegreep dat als alles normaal is dat je dan mag sporten, en buikspieroefeningen mag doen tot de 20 weken, vraag het anders aan de instructeur of aan je verloskundige, succes en een fijne zwangerschap
    liefs fredje

3. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ik heb heel lang nog buikspieroefeningen gedaan.
    Totdat m'n buik groter werd en m'n buikspieren naar de zijkant van m'n buik werden gedrukt. Dan train je die buikspieren niet meer, je belast dan alleen nog maar je rug en vond de vk het wijzer om hiemee te stoppen.

Silly

4. evon

evon Actief lid

May 18, 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    ja je kunt vanaf het begin maar beter gelijk stoppen met je rechte buikspieroefeningen...de schuine kun je op een rustig tempo blijven doen (zolang het gaat ;) )

Share This Page