Beste, Ik kolf full-time, en eerst ging dat niet zo best ik kreeg er max. 30 cc uit, terwijl het 5 weken geleden nog super ging. Na een neusspray en 2 dagen domperidon loopt het weer best lekker. 's nachts loopt de stuwing behoorlijk op, en in de ochtend ook. Ik kolf die 2 keren bijna 2 voedingen. Als ik de rest van de dag om de 2uur kolf, is dat slechts 40 met geluk 60 cc... Moet ik doorgaan met om de 2 uur kolven of moet ik het even laten stuwen en dan ineens om de 4/5 uur 100-140 CC kolven wat er dan gemakkelijk uitgaat? Of loopt de voeding dan terug?
Bij mij liep het wel terug toen. Maar ik ben pas met 6 maanden fulltime gaan kolven. Ik kolf nu 's morgens om de drie uur en 's middags om de 2,5 uur, en dan om 18:00 en 22:00 (anders krijg ik om 22:00 geen tsr, heel raar, moet echt een tijdje niet gekolfd hebben dan). Nu gaat het redelijk. Je productie is nu nog allesbehalve stabiel, dus kolf elk momentje dat je pakken kunt. Goed boek kopen dus voor tijdens het kolven Succes!
Ik ben erg benieuwd... Dit is bij mij nu al 4 dagen zo en het loopt nog niet terug... Gebruik nu ook geen domperidon meer, dus tot nu toe gaat t goed. Maar goed, wat als dit op de langere termijn ook zo is. Overdag kolf ik wel om de 2 a 3 uur, maar 's avonds en 's nachts niet, dan wil het nog wel eens 4 tot 5 uur worden.
Bij mij begon het ook pas met 2 weken terug te lopen. Ik kolfde 1200 ml in 24 uur (4 keer kolven) en nu met vijf keer 800 ml. Op zich, stel dat je kindje 's nachts goed zou slapen en live bij jou zou drinken, zou er 's nachts ook 2x 4 uur ofzo tussenzitten, dus dat moet kunnen, je nachtrust is ook heel belangrijk. Dus overdag en in de avond gewoon vaak kolven (heb je later profijt van, als je nu je productie niet goed op gang houdt krijg je later eerder een dip) en 's nachts wat langer er tussen laten zou in principe moeten kunnen.
Oke dan, dank je... Overdag en 's avonds zal ik gewoon netjes door blijven gaan door om de 2 uur te kolven
Ja, ik ben dr om de 2 uur, zeker 20 minuten mee bezig en dan nog een baby en een dreumes van 15 maanden... Heb best weinig tijd voor mezelf nu door dat kolven... Maar ga er toch mee door !