Welke babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kimba, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Ik ben op zoek naar een babyfoon kom er maar niet uit. Wie heeft de tip voor mij?

Waar moet hij aan voldoen:
    Goede kwaliteit
    Goed bereik( wil graag mijn hond uit kunnen laten en de babyfoon mee, dat gaat om ongeveer 50m van mijn huis weg).
    Accu/ baterijen die niet heel snel leeg zijn.

Verder een simpel model zonder poespas( mag natuurlijk wel, maar hoeft niet).
    Prijs is minder belangrijk dan bereik, degelijkheid enz.

2. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben de alecto dbx 85. Simpel, geen poespas, werkt prima. Wij zijn er helemaal tevreden mee en hebben vor baby 2 dezelfde erbij gekocht.

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier ook de alecto dbx 85. Heel tevreden erover!
    Bij de blokker gekocht een paar weken geleden, voor 39 euro.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    En hier nog een tevreden gebruikster van de Alecto DBX85...
    Wil je iets meer, dan is de 88 ook prima! Die heeft dan nog een display met de temperatuur in je babykamer, muziekjes en lichtjes.
    Wij hebben ze allebei, 88 voor de jongste, 85 voor de oudste.

5. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Dank jullie wel.
    Kunnen jullie mischien iets over het bereik zeggen, qua meters?
    Dat os echt belangrijk hier namelijk.

6. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Hoi,

Hier een Alecto DBX 88..

Als mijn dochtertje ligt te slapen kan ik gewoon gaan frisbeeën met onze hond!! Zit een blok tussen, en wonen bij een bos!
    Heb dan nog altijd bereik!!

Voorzien van:

* 5 ringtones
    * nachtlampje
    * temperatuur bewaking (geeft alarm als het boven de 23 graden komt)

Bereik 300m buiten, 50 m binnen!!!

Geeft aan als je buiten bereik komt, of als batterij leeg is!!

Vind het een geweldige babyfoon!!

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    hier ook een alecto dbx-88. hier haalt hij alleen geen 300 meter maar dat ligt eraan aan welke kant van het huis hij staat en waar jij loopt. hier staat hij bijv. achter en ik loop aan de voorkant met de hond.

ik had eerst een andere alecto, 1 met 3 km bereik. wat een waardeloos ding zeg. was niet op basis van dect maar op pmr (of zoiets).
    stoorde gigantisch, reageerde op het draadloos internet en op de lampen van het aquarium, de bakkies van de vrachtwagens en hijskranen hoorde je erop. behalve m'n kind;)
    nog een andere gehad maar ook die terug gestuurd. deze er voor in de plaats gekregen. super ding. ik hoor kleine er gewoon door ademen.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Dan ben ik de enigste niet tevreden alecto gebruikster hier den ik. Wij hebben de 88, wat een rotding. Vind em niet zuiver klinken en hij heeft oplaadbare battrijen, onhandig en best snel leeg. Voor onze oudste hebben weceen philips avent en die vind ik vele malen beter. Spijt dat we die voor de jongste niet ook hebben genomen

9. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Alecto DBX-88!

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik lees even mee!

11. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ik lees ook even mee!

Ik zag dat je bij de ING met rentepunten de Philips AVENT DECT Eco Babyfoon (SCD535/00) voordelig kunt kopen (€74,-).
    Ben wel benieuwd of die hier ook nog ter sprake komt en of dat dan positief of negatief is.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    ik heb hierover gepost op de vorige pagina

13. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ja ik las het erna maar wist niet dat het ook dat type was. Fijn om te lezen!

14. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij hebben dit weekend een Luvion (Platinum 2) gekocht met beeldscherm. We hebben dit weekend even getest en zijn er tevreden over. Nu natuurlijk maar afwachten hoe het over een paar maanden is als ons kindje is geboren,

15. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Het is een topper! Je zal er veel plezier van hebben. Wij hebben de Luvion Grand Elite en zijn er heel blij mee. ;)

16. suzie9999

suzie9999 Nieuw lid

5 mrt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik heb sinds kort een Luvion Prestige babyfoon, echt een super ding!
    Ik ben echt fan geworden van een babyfoon met beeld, het geeft zo'n gerust gevoel!
    Voor wat betreft prijzen vragen ze vaak maar wat, op deze site staan alle prijzen van de babyfoons van verschillende winkels bij elkaar.

17. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Wat bereik betreft is het heel moeilijk daar iets over te zeggen. Bij ons thuis heeft de babyfoon veel minder bereik dan als ik bij mn moeder ben.. Heeft te maken met de isolatie van je huis en het aantal muren/verdiepingen waar het doorheen moet.
    Als dr op de doos staat 300 meter buiten dan is het echt van de zender naar ontvanger buiten, dus niet de ene buiten de ander binnen!

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Wij hebben de philips avent scd525 en die doet het prima!! Goed bereik, geen syoringen en gebruiksvriendelijk!!

Deel Deze Pagina