Ik ben een week of zes na de bevalling ongesteld geworden ondanks volledige borstvoeding. Ik dacht dus dat het gewoon weer op gang was. Maar nu, een week of 6 later ben ik nog niet weer ongesteld geweest. Erg raar vind ik, maar mijn vraag is nu dus of er meerderen zijn die dit herkennen?
'k heb ook 1x tussendoor wat bloedverlies gehad, leek op ongesteldheid maar was niet zoveel als wat ik had voordat ik zwanger was. Ben tot nu toe (mn kindje is nu 3 mnd) ook nog niet meer ongesteld geweest.
Na m'n eerste menstruatie heeft het iets meer dan 6 weken geduurd voordat de tweede kwam. Daarna wat korter op elkaar: van 26 tot 35 dagen. De eerste cycli had ik overigens al wel weer toen ik nog bv gaf (eerste menstruatie: 3 maanden; volledig bv: 7 maanden)
Ik had ook vrij snel iets wat op ongi leek, maar toen maaaanden niks. Pas bij 1 jr is mn cyclus terug. Hoewel, kan niet echt van cyclus spreken want het is nu alweer 6/7 weken of zo. Daarvoor 3wk. Daarvoor ook lang. Geen pijl op te trekken. kGeef nog steeds bv (1e 6mnd volledig, daarna is ze begonnen met andere dingen eten, nooit kv gegeven), maar met pieken en dalen, dan weer heel vaak, dan bijna niet. Of eigenlijk: ukje neemt bv, ik bepaal niks natuurlijk
Blij te horen dat het niet raar is. Ik had lange tijd last nog in mijn buik en ben nog geweest voor een echo om te kijken of alles goed was. Ze zag toen wel een eitje in de leider zitten, maar die is dus niet gesprongen blijkbaar....? Nou ja, ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat het nog even weg blijft, dat is iets wat ik absoluut niet mis!
Blij te horen dat het niet raar is. Ik had lange tijd last nog in mijn buik en ben nog geweest voor een echo om te kijken of alles goed was. Ze zag toen wel een eitje in de leider zitten, maar die is dus niet gesprongen blijkbaar....? Nou ja, ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat het nog even weg blijft, dat is iets wat ik absoluut niet mis!
ook ik ben 5 weken na de bevalling ongesteld geweest en mijn zoontje is nu bijna 12 weken en nu nog steeds niks,, ook ik geef volledig borstvoeding, word dus afwachten dan...
Na de bevaling 6 weken bloedverlies gehad en nu mede door de bv nog niet weer ongi geweest. Heerlijk vind ik het hahahaha.
Had ik ook. Maar het bleek bij nader inzien gewoon een nabloeding te zijn, want bij allebei de kinderen kwam de cyclus na 21 maanden pas weer op gang.
Bij de oudste kwam de eerste menstruatie weer na 7 weken. Daarna 3x regelmatig en toen weer maanden niet. Nu weer na 7 weken de eerste menstruatie en sindsdien nog niet weer. Ik gaf/geef bij beiden volledige bv (met nachtvoedingen).