Hoi, Ik heb mijn babykamer helemaal in mn hoofd zitten ! Maar nu kan ik de meubels niet vinden haha. wie heeft enig idee? Wil dus een kledingkast en t liefst een commode met een hartje eruit. zie foto..
Via marktplaats? Ik denk dat je het niet snel vind ben je handig genoeg om het misschien zelf te doen wij hebben ook 2ehands meubels die stijl zelf helemaal leuk opgeknapt!
He Vosje wat toevallig ik heb precies dezelfde commode maar dan hebben wij hem wit geverfd! Ook van marktplaats?
Commodes voor de babykamer, mooi & trendy! Linnenkast Fleur - linnenkasten - KINDERMEUBELS - Kindermeubels wel prijzig overigens
Isa2 via een collega. Was al wel opzoek via mp maar dit kwam net zo uit! Ik vind de opbergruimte zo fijn!
Mijn dochtertje slaapt in mijn ledikantje van vroeger. Dat is met de hand gemaakt en daarin zitten ook van die hartjes gaten. Ik denk dat daar wel een speciale frees voor bestaat. Misschien zou je daar naar kunnen zoeken. Succes iig.
hartjes is een kwestie van 2 x een gatenboor en een decoupeer zaag + beetjes schuren voor iemand die een beetje handig is zo gedaan. denk dat je misschien nog wel goedkoper uit bent als je meubels zoekt met genoeg ruimte daarvoor en iemand betaald om wat hartjes erin te maken.