Kolven in het ziekenhuis, kolven thuis, dochter wilde niet aan de borst. Met veel moeite lukte het met een tepelhoedje en in het begin iemand anders nodig om haar aan te leggen. En dan na 3 maanden 'het wonder' ze ging, in bad, zonder tepelhoedje bij me drinken! Ondanks een zwangerschap nog steeds zo'n 6-8x per dag aan de borst, want ben ik trots dat ik jou dit al twee jaar mee kan geven!
Dank jullie wel, we zijn er blij mee . En na een vermoeiende dag ligt ze nu heerlijk bij me te drinken om bij te komen.
Goed hoor! Ik heb daar zeker respect voor. Ik vraag me alleen (oprecht) af hoe je dat doet met werk etc. 6-8 voedingen per dag nog steeds, het lijkt me dat je dan volledig thuismoeder moet zijn?
Idd werkzoekende toen dochter geboren werd, vanaf dat ze 7 maanden was weer een baan voor 24 uur. Deze hield na 11 maanden op, dus sinds een half jaar weer werkzoekende. Maar ook als je halve of hele dagen werkt kan een kindje vaak aan de borst. Als ik de hele dag werkte kolfde ik wel en dronk ze ook zeker 5-6× bij mij.