Wat kunnen sommige momenten pijnlijk zijn.

Discussion in 'Borstvoeding' started by teigetje1, Dec 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik voed al bijna 9 maanden lang volledig op verzoek en vanaf dag 1 hebben zowel Vera als ik nog nooit problemen gehad (drinkt altijd super, geen ontstekingen, geen spruw e.d), en alles loopt op rolletjes.
    Maar vandaag toch auw auw auw ;)... Om half 3 naar boven gegaan omdat ze moe werd en dan drinkt ze altijd voor het slapen gaan. En zomaar vanuit het niets kreeg madam volgens mij een binnenpretje of zo want ze schoot kei hard in de lach tijdens het drinken dat, en het melk wat in d'r mond zat spoot eruit (jammie), en ze zette haar tandjes toch in mijn tepel, nou nou nou dat heb ik geweten, mijn god wat doet dat zeer zeg :x:$:D. Tja, toen moest madammetje nog harder lachen, de spook.

Zo, moest het even kwijt, ons allereerste (en hopelijk ook de laatste) voedingsprobleempje, en ik voel het nog steeds... gggrrr.

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Misschien dacht ze aan het frietje bij de Mac? ;) (dat was jij toch?)

Nee au, lijkt me pijnlijk. Hopelijk was het de eerste en de laatste keer voor jou!

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    dat ben ik ja, Haha ja, dat zou zomaar kunnen :D.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja die messensnijders doen zooo pijn!!
    Ik heb het jammer genoeg al wel vaker gehaald bij deze lolbroek :-s

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb het nu ook een paar keer gehad, niet grappig! Maar slechts 1x was heel pijnlijk. Hij moest er niet om lachen dat mama keihard AU riep; hij keek echt stomverbaasd, heel onschuldig. Ze doen het niet expres he!

Share This Page