Vraagje over kolven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Noor83, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Hallo,

Ik vroeg me af als ik een keertje een flesje gekolfde melk geef, moet ik dan op dat tijdstip ook weer extra kolven omdat die voeding bij mij dan vervalt?
    Ik wilde graag eens een keer gaan uiteten met mijn man, maar daar kan ik natuurlijk niet gaan kolven.

Liefs noor

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoeft niet. maar zou wel voordat je weg ga even afkolven (grootste druk) zodat je aan tafel geen pijn krijg ;)

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Het is bter van wel jah, maar de vraag is hoelang ga je weg? langer dan 3/4 uur dan zou ik wel kolven want je hebt ook kans op een borstontsteking dan ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Perse op die tijd precies hoeft niet, maar 't is wel handig om even te kolven, zeker ook omdat je rond de 4 mnd zit, :) (beruchte 4maandendip).
    Je kunt voraf kolven, of het uitstellen tot je weer thuis bent. (of beide en dan beide keren wat korter, zodat je ook op de hoeveelheid zit die je kleintje uit de fles drinkt).

5. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Het is niet de bedoeling om erg lang te gaan eten, het restaurant ligt hier heel dicht bij.
    Maar wat is die 4 maanden dip precies? Ik kan er vrij weinig over vinden, wat me wel opvalt is dat mijn zoontje sinds 1,5 week ineens wel erg vaak wilt drinken. Soms zit er maar 1-1,5 uur tussen (erg vermoeiend...)
    Anders moet ik nog maar even wachten met gaan eten tot die dip voorbij is:)

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Niet de dip aan laten praten hoor als je die niet hebt! (ik heb hem ook niet gehad). :p
    Ik zou even kolven voordat je weggaat en direct als je terug bent voeden of kolven. 3/4 uur moeten je borsten nu wel aankunnen lijkt mij.

Eet smakelijk!

Deel Deze Pagina