Wat moet ik doen?????

Discussion in 'Borstvoeding' started by dds, Feb 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    O jee!!!!!
    Mijn meisje heeft 1 keer uit de fles gedronken....helaas:):):):)(meerdere topics hier aangemaakt:):):):))
    Eind maart moet ik weer aan het werk (dan is ze precies 6 maanden oud)
    Het liefst wil ik haar aan de fles hebben, maar dit lukt echt niet. Een week geleden heb ik een nuby tuitbeker gekocht om te oefenen en daar drinkt ze nog niet uit. Nu kan ik uit 2 scenario's kiezen:

1. Ze gaat met 6 maanden naar de kdv (samen met haar zus) ik geef een fles, tuitbeker, oefenbeker en veel slabbertjes mee

2. Ze gaat naar een gastouder in het dorp waar ik werk, hier mag ik 2 keer per dag live voeden....
    nadelen 1. Niet samen met haar zus
    2. 2 kinderen op 2 verschillende locaties wegbrengen
    3. Op een gegeven moment moet ze ook naar de kdv. Dus moet ze weer wennen aan "nieuwe" gezichten

Ik weet echt niet wat ik moet doen!!!!

2. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik zou voor gastouder gaan ;) Maar eind maart.. dat is nog veel tijd om te oefenen met verschillende soorten flessen toch?

3. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoon dronk ook niet uit de fles tot afgelopen week en moet dit weekend beginnen . je moet gewoon iedere dag of een paar x in de week oefenen met 40 cc in een flesje en dan beter iemand anders laten geven zodat hij jou niet ruikt

4. cookiediva

cookiediva Actief lid

Mar 6, 2009
    309
    1
    16
    Mijn zoon weigerde ook pertinent de fles. Wat bij ons uiteindelijk hielp: ik was niet in de buurt (lees: niet in huis!), een Avent fles, vertrouwd knuffeltje erbij, en vaak proberen. We probeerden bijna dagelijks met ongeveer 20 cc om niet te veel te verspillen. Het kan echt lukken!

5. M28

M28 Fanatiek lid

Apr 20, 2009
    1,044
    0
    0
    en hij is dan al 6 mnd. wellicht 1 voeding met pap geven met een lepel. ik hoor wel vaker dat crecheleidsters voeden met een lepel. niet leuk voor de leidsters.. maar om nou voor paar maanden naar een gastouder te brengen

6. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik neig ook naar de kdv. Ze is dan 6 maanden oud en mag dan ook groente en fruit eten. Pap kan natuurlijk ook.

Share This Page