Kolf-vraagje

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Deurtje, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dinsdag ben ik weer begonnen met werken (2 dagen per week). Ik geef volledig BV dus nu moet ik kolven. Ik heb voor Thije 3 flesjes van 160 cc achtergelaten bij de oppas (mn (schoon)moeder) en heb afgelopen dinsdag 2x gekolfd op mn werk. 2x ruim 240 cc. Dat is dus samen gelijk aan die 3x 160 cc. Kolf ik op deze manier goed of kan ik beter 3 x korter kolven?

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    zo!! jij kolft een aardig beetje bij elkaar!
    Als jij het prettig vind om zo te kolven, dan is het toch goed? en als je kindje er voldoende aan heeft?
    Ik kolf zelf liever 3x met tussenpoos van 2 uur als 2x met tussenpoos van 3 uur, maar dat komt omdat ik met kolven neit echt aan de vraag van mijn ventje kan voldoen, dus ik moet altijd extra kolven om een goede volle fles voor hem te kunnen hebben. Maar als je met twee keer kolven genoeg hebt en je producite blifjt goed op gang lijkt het mij geen probleem...

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thanx voor je reactie!
    Vind het soms lastig om te bepalen of het nou gaat om de hoeveelheid melk die je kolft of om het aantal keren dat je kolft.

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Je kan het beste kolven op de momenten dat je kindje normaal gesproken bij jou zou drinken. Drinkt je kleintje dus 3x in de periode dat jij werkt kan jij het beste ook 3x kolven zo blijven je borsten in het zelfde ritme als je kleintje.

Deel Deze Pagina