Wat gaan jullie vandaag doen met jullie kindjes onder de 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xNadine, 7 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Hey dames! Ik ben benieuwd wat jullie vandaag met jullie kleintjes gaan doen :) Mijn zoontje is 9 maanden en vind dat een moeilijke leeftijd voor uitjes.. heb geen idee wat ik vandaag met hem moet gaan doen! We wandelen elke dag, maar vandaag zou ik graag echt iets leuks met hem gaan doen, maar ik heb geen idee wat :( de kinderboerderij is helaas geen optie, die is dicht vanwege testen op vogelgriep :(

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gewoon doen wat je zelf leuk vindt en hem meenemen ;). Wel iets gaan doen waarbij je hem dus kan meenemen. Misschien zwemmen?

Verder hoort dit niet in de lounge ;)

3. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Oh, zwemmen is wel leuk idd! Sorry, dat wist ik niet ;) hoe kan ik bericht verplaatsen?

4. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    #4 Pinkblossom, 7 apr 2017
    Laatst bewerkt: 7 apr 2017
    Knutselen, kinderboerderij, zwemmen, speeltuin, indoorspeeltuin, naar een vriendin die eventueel ook kindjes heeft, fietsen, eendjes voeren, naar de bibliotheek en boekjes kijken samen..

Voor zo'n kleintje hoeven het geen grote dingen te zijn

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wat vind jij leuk om te doen? Onze kinderen vonden op die leeftijd naar de supermarkt gaan meestal al leuk. Ik maakte daar al een uitje van. Overdekt winkelcentrum hier heeft een mini-speeltuin, vinden ze ook prachtig. Als je kindje goed zit is een stukje fietsen en dan ergens naar bootjes/autos/bouwwerkzaamheden ook al echt een uitje. Denk simpel, lekker geen stress en genieten van de tijd op zich ipv de activiteit op zich.

6. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wij gaan zo meteen eerst een groot rondje van 5 kilometer wandelen, oudste in de buggy en jongste in de doek. En vanmiddag nog even naar de kermis in Leeuwarden zodat de oudste lekker even in de draaimolen en auto'tjes kan.

Aan mijn dag heb je dus niets haha, maar misschien de kinderboerderij? Of ook gewoon lekker wandelen? Zwemmen? Oh sorry, ik zie nu dat kinderboerderij geen optie is. Het bos?

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    zoontje is vandaag dagje bij oma.
    hij is 10 maanden.

het ligt er ook aan hoever je kindje al is met 9 maanden.
    sommige kunnen al lopen en andere kunnen net zitten.

vindt zelf de kinderboerderij dan leuker, diertjes kijken en aaien.
    gewoon stukje lopen door het park/bos.
    stukje fietsen door park/bos.
    zwemmen

8. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Bedankt voor alle ideeën, er staan zeker wat leuke opties tussen en ik denk dat we zo maar even een groot bos op gaan zoeken om daar te wandelen :) hij zit wel stevig maar komt nog niet zelf tot zit, en kruipen en lopen doet hij nog helemaal niet.. Ik had zelf ook het idee van een indoor speeltuin, maar ik denk niet dat hij daar zoveel aan heeft zolang hij niet kruipt of loopt. Bedankt dames! :) nog meer ideeën zijn uiteraard welkom!

9. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wij zijn samen naar het zwembad geweest.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij waren naar mama cafe vanmorgen. En dat was onwijs druk dus nu ligt mn zoontje munt in de box te slapen.

We gaan niks meer doen verder vandaag 😊😊

11. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Wij gingen wel eens tegenover het station staan om naar de bussen en treinen te kijken. Dat vond mijn zoontje geweldig!

Deel Deze Pagina