Hallo Dames, Mijn dochter heb ik 8,5 maand borstvoeding gegeven en ik ben bij deze kleine meid ook weer van plan borstvoeding te geven. De vorige keer ben ik na 6 wk weer aan het werk gegaan en het rustig opgebouwd, uiteindelijk werkte ik weer fulltime. Ik heb toen altijd gebruik gemaakt van een handkolf van Avent. Deze beviel prima, 1x wat onderdelen vervangen. Nu ben ik mij alvast aan het oriënteren op een kolf voor na deze zwangerschap. Omdat de Avent kolf vorige keer zo goed beviel denk ik deze weer te kopen, maar dan een enkele electrische kolf ipv een handkolf. Ze zeggen altijd geen kolf kopen tijdens de zwangerschap, maar vanwege de vorige ervaring zou het nu toch wel gewoon kunnen?
Ik zie inderdaad niet in waarom je dat niet nu zou doen, omdat je toch al weet dat je weer gaat kolven en dat het de vorige keer goed ging. Waarom ga je trouwens voor een enkele kolf ipv een dubbele? Ik heb begrepen dat het voor de productie beter is om dubbel te kolven, en je bent bovendien sneller klaar!
Gewoon doen ! Heb je al gekeken naar vergoeding van zorgverzekering? Ik ben overigens erg fan van de Horigen kolf.
Ja! Ik krijg €75 vergoed. Wilde een enkele kolf kopen omdat ik de vorige keer aan de ene borst voedde en de andere kolfde bij de eerste voeding 's ochtends