Hoi allemaal, De bv loopt hier vanaf begin af aan niet geweldig, omdat mijn tepels verschrikkelijk veel pijn doen. ik leg goed aan en er zijn ook geen fysieke oorzaken te vinden wat die pijn veroorzaakt. nu huur ik een kolf, maar ik wil er snel eentje zelf aanschaffen. nu kwam ik een betaalbare tegen, de Ameda Lactaline Personal. (www.borstvoedingswinkel.nl) wie heeft ervaring met deze kolf? of weet welke nog anders goed is? ik wil graag dubbelzijdig elektrisch kolven. groetjes, Marieke
En bevalt je nieuwe kolfappaaraat? Ik ken hem zelf niet, heb sinds gister de phillips avent gekocht waar ik erg tevreden over ben (al begint mijn lieftallige partner sinds gisteren te loeien als een koe als ik bezig ben en hij de kamer in komt ) Snap niet waarom hij dat doet groetjes Ilse
Er is net hier een heel topic over de Ameda geweest http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/159018-ameda-lactaline-personal-ervaringen.html
Heb uiteindelijk toch besloten om te gaan huren via Firma Vos. Kost idd 45 euro voor 3 mnd en daarna 10 euro per mnd. Is voor mij het voordeligst. Heb hem sinds gisteren in huis (voor 14:00 uur besteld is de dag erna in huis, via TNT Post, heel handig) en ik vind het een prima kolf. Wel een stuk meer lawaai dan de Medela Symphony die ik eerst had en de borststukken kunnen helaas niet in de magnetron (die moet je dus dagelijks in een pannetje uitkoken. Maar ik ben dus heel tevreden, dank voor alle reacties!