Ik woon in Canada en heb in 2013 een dochter gekregen. Ik had toen hydrofielen van de hema, van die witte, hele dunne, flexibele, en ik vond ze fantastisch! Zo iets heb ik hier niet kunnen vinden. Nu, 5 jaar later, ben ik weer zwanger en ik wil er nog een paar van die hydrofielen bij hebben. Een Canadese vriendin van mij gaat een paar dagen naar Nederland en wil best voor mij even naar de Hema (en ik vermoed dat ze er ook wel even zal blijven hangen, want Hema is leuk!). Dus nu moet ik wel zorgen dat ze de juiste hydrofielen voor me meeneemt. Dus: Welke zijn het? https://www.hema.nl/winkel?searchtext=hydrofielluiers Alvast bedankt!
Die per 5 worden verkocht. En ik heb ze zelf niet maar er zijn meerdere mensen verknocht aan de xxl versie. Dus mocht er nog ruimte in de koffer van je vriendin zitten zou ik daar ook een aantal van vragen.
Ik heb ook die witte die per 5 verkocht worden. Zijn ondertussen twee jaar oud en nog prima. Heb er volgens mij stuk of 30.
Ja die van de Hema zijn prima. Ik had er ook een paar van de wibra, maar die waren minder zacht. Ik heb ook 1 grote swaddle doek van Aden Anais, die gebruik ik nog steeds bij het afdrogen en als we naar het zwembad gaan. Zijn heeel zacht. Die doeken zijn mulit-functioneel.
Ik heb die witte maar ook die met opgedrukt printje. De witte zijn sowieso goed maar die met printje zijn ook prima!