Joolz!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jundi, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jundi

jundi Lid

4 apr 2006
    50
    0
    0
    Hi! ik heb al een kinderwagen in gebruik dus heb zelf geen nieuwe nodig, maar ik zag zojuist de nieuwe kinderwagens op deze site http://www.my-joolz.com en wilde jullie deze niet onthouden!

Wat een leuke wagens zeg! erg vrolijk! weet niet hoe die wagen verder qua rijvaardigheden is, maar het uiterlijk is vrolijk en op dit moment ben je nog helemaal orgineel met de wagen! Hij ziet er ook comfortabel en degelijk uit!

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heb ze ook al een keer gezien, ze zijn inderdaad echt heel erg gaaf! Wij moeten nog een wagen kopen dus wie weet ;)

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    krijg nou het heen en weer...
    ik had toen ik net pas zwanger was juiste deze kinderwagen gezien in het roze dus en riep dus als het een meid word dan neem ik deze in het roze en anders een blauwe/groene, maar dacht je nou werkelijk dat ik nog wist welke site het was hihihihi en nu heb ik dus al een kinderwagen gekocht...
    ze zijn echt leuk die wagens

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    wauw die zien erg echtr gaaf uit....leuk zeg, maar goed ik heb ook al een wagen.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    vind hem erg mooi,maar hij is volgens mij niet geschikt voor wat grotere kindjes,dus vanaf een 2jaar zeg maar.

6. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja ze zijn wel echt super gaaf!

Deel Deze Pagina