Hoi, Vorige week woensdag ben ik bevallen van een prachtige dochter. Het is een ontzettend lieve en zoete baby en ze drinkt en slaapt goed. Heerlijk natuurlijk maar ik vraag me iets af... Vannacht en de nacht hiervoor heeft ze doorgeslapen van haar laatste voeding (12 uur 's nachts) tot 7 uur 's morgens. De verloskundige zei dat het niet zoveel kwaad kan zolang ze een goed gewicht heeft en overdag genoeg drinkt maar van anderen hebben we gehoord dat we haar toch regelmatig wakker moeten maken in verband met haar bloedsuikerspiegel die ze zelf nog niet goed op peil zou kunnen houden... Kunnen jullie ons vertellen hoe het nu echt zit en waar we goed aan doen? Heel erg bedankt! Groet, Marianne
Hoi hoi, Die anderen waar je het over hebt, zijn dat verloskundigen?? Ik zou van het advies van de verloskundige uitgaan hoor. Geniet er lekker van! Groetjes Adrienne
Bedankt voor je reactie! Die anderen zijn inderdaad geen verloskundigen... We gaan er lekker van genieten dat ons meisje zo lekker slaapt! Groet, Marianne