Bijna 6 weken zwanger, niets op de echo te zien.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zena, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Afgelopen vrijdag heb ik bloed verloren. Niet veel en geen stolsels. De dag erna nog een beetje, maar dat was vooral oud bloed en zondag en vandaag niets meer. Ik ben net terug uit het ziekenhuis, we hebben een echo gehad.
    En hierop was HELEMAAL NIETS te zien! Zo raar! Ik snap er niets van. Ik zou vandaag 5w5d zijn, dan moet er toch iets zijn? Ik heb nog geen halve menstruatie aan bloed verloren en géén stolsels en toch is er niets te zien. De gyn zei zelfs, ik vraag me af of je wel zwanger bent (nee...die lijntjes teken ik zelf op de testen en ik ben hier voor de lol...nou goed! Grrrr!)
    Ik heb bloed laten prikken en vrijdag weer terug en weer een echo. Ik snap er echt helemaal niets van!Gisteren mn laatste testje er tegenaan gegooid en die was hartstikke positief nog! Mijn zwangerschapskwaaltjes nemen ook eerder toe dan af.
    Bij mijn vorige miskraam heb ik heel veel pijn en stolsels gehad (ook rond de 5 weken toen) en nu niets!
    Ook mijn eileiders waren leeg (gelukkig)!
    Heb jij enig idee hoe dit kan?
    Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi zena,

Het kan zijn dat je minder ver bent dan je denkt. Het kan zijn dat het een leeg vruchtzakje zat en dat dat is vergaan of toch is afgevoerd met het bloedverlies. En het kan ook zijn dat je lichaam zich voor de gek houd.
    Ik vidn het heel vervelend voor je want volgens mij is het zeer gewensd!
    Wacht de bloeduitslagen af en bespreek met de gynaecoloog wat hij of zij er van vind.

Imke

Deel Deze Pagina