Hoi Meiden, Ik ben 2 weken geleden bevallen en heb dus voedingsbh's bij de wehkamp bestelt in 2 maten. Beide zitten goed 1tje iets ruimer zegmaar maar goed passend. In hoeverre veranderen je borsten nog 2 weken na de bevalling. Alvast bedankt!
die van mij veranderede constant! Dan weer wel stuwing, dan weer niet... en nu zijn zie ziellig en slapjes... en hoop ik op stuwing! HAHAHAHA
@Vagans, rond die tijd was het hier ook vergane glorie haha maar is goed gekomen hoor! Zo rond 1,5 was het ergste leed geleden. @TS, hier werden ze langzaam wat kleiner. Persoonlijk zou ik denk ik voor de kleinste maat gaan als die nu goed zit. Hier had ik einde zwangerschap 85D (daarvoor 80C), voedingsbh in die maat zaten ook goed na de bevalling. Stuwing hier maar even gehad. Na een half jaar droeg ik 80D en na een jaar 80C weer.
Mijn borsten zijn niet echt meer veranderd na de kraamtijd, natuurlijk soms wel wat voller dan anders, maar mijn bh kan allebei aan
Ik denk dat dit ook weer van vrouw tot vrouw heel erg verschillend is. Mijn borsten zijn nog precies hetzelfde van omvang als dat ze waren 2 maanden voor de bevalling. Zijn in tussentijd ook amper groter of kleiner geweest.
Bedankt Meiden, Geen pijl op te trekken dus Heb besloten van elke maat 1 te houden, heb ik er altijd 1 die goed zit hahaha!!