Sinds vanacht lijk ik al vruchtwater te verliezen, maar in kleine beetjes... Het ruikt eigenlijk nergens naar en is doorzichtig lijkt wat slijmerig, met net wat hele kleine witte stukjes?! Word verder niet klonterig of wat dan ook...... Het is iedere keer nat van onder zeg maar....en heb ik het net ''droog'' gemaakt, na 5 min is t weer nat.... Maar ja hoe weet ik dat t vruchtwater is? Als ik op mn hand blaas druppelt het niet, maar het kindje ligt heel diep ingedaald, misschien kan het hiermee te maken hebben??? Wat denken jullie? Ohh ja ben nu 40+5 weken zwanger en word zaterdag ingeleid, stiekum wel een hoopje dat t alsnog eerder en uit zichzelf begint! Ben benieuwd wat jullie denken??
Sja ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd. Kan afscheiding zijn maar idd ook vruchtwater.. heb je al naar je vk gebeld?
de kans is heeeeeeeeel groot dat het dan inderdaad vruchtwater is en dat betekend dat je nu moet bellen. de weeen moeten beginnen eigenlijk binnen 24 uur na breken/scheuren vliezen.. nu kan het heel goed zijn dat je scheurtje hebt en dat het daarom niet op gang komt.. maar wel bellen hoor.
iklas in je andere topic dat je 1 cm onsluitig hebt, waarschijnlijk gaan ze dan als het inderdaad vruchtwater is. je vliezen brekenen heb je dus geen gel of iets dergelijks nodig.. Dus eehh succes met bevallen vannacht !
oke thx dames! MAar vk is vanmorgen hier geweest ivm minder leven voelen, alles was goed, en heb ook gezegd wat ik hier nu neer heb gezet.... Ze zei er verder weinig over, vroeg wel of t helder is, maar verder eigenlijk niks......., dus moet ik dan alsnog bellen? Ben ook in t zh geweest vanmiddag aan de ctg en dat was goed was wel wat minder vruchtwater zei de gyn, maar wel acceptabel... En ik vertelde ook wat ik hier vertel, en hij zei dr verder ook niks over... Zaterdag word ik zoiezo ingeleid! Ja maandag had ik 1 cm en kon ze strippen,maar vanmorgen zei ze je baarmoedermond staat nog erg naar achteren en kom er niet bij om te strippen.... Wist niet eens dat dat kon, als t maandag wel gelukt is........? Dus denk dat ze dan nu ook niet bij de vliezen kunnen???
huh?? en ze hebben jouw niet daar gehouden?? als het vanmiddag al minder was is het nu nog minder, je maakt wel aan , maar als het zo blijft komen word het natuurlijk steeds minder.. Tja je moet het zelf weten ,maar ikzou simpelweg weer het ziekenhuis bellen enzeggen ik blijf vruchtwater verliezen en had vanmiddag al verminderd vruchtwater en ik vertrouw het niet.. laaat ze nu maar inleiden, waarom tot zaterdag wachten..
Sorry was al gaan slapen...., en maar goed ook want vannacht om 02.00 werd ik wakker van de eerste krampen! Flinke ongesteldheidkrampen zeg maar....en 2 keer een hete douche genomen tot nu toe en ze gaan niet weg!!! Ze komen om de ongeveer 6 a 7 minuten,maar duren nog niet heel lang..... Hoef ze nog niet onwijs weg te puffen, maar kan niet normaal blijven liggen/zitten etc... Dus als t goed is is t nu begonnen!!!! Spannend!!!!
succes! ik wou net zeggen dat het klinkt alsof je een heel klein scheurtje boven in je vliezen hebt.. heb dit ook gehad en met zo klein scheurtje hoef je niet per see binnen 24 uur weeen te krijgen. ik kreeg dit op de 2e dag van de inleiding en ze zouden die dag stoppen met inleiden als er niets zou gebeuren met de gel ( baarmoedermond wou maar niet rijpen) en dan zou ik elke dag op en neer naar het ziekenhuis moeten voor ctg en echo en dan zou ik pas einde van de week weer opnieuw worden ingeleid. dus zo klein scheurtje boven in de vliezen is toch anders dan dat ze echt gebroken zijn.. denk dat ze kijken naar de hoeveelheid vruchtwater je steeds verliest.. bij mij waren het ook steeds hele kleine beetjes maar in ieder geval heel veel succes met je bevalling en ik hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt!
Aaaah leuk leuk!! Weer een topic om te volgen Hoe gaat het nu?? Misschien lig je al volop in de weeen
Nou vk is geweest om 7.45 en weg waren de weeen... Baarmoedermond was verweekt en had 1 cm ointsluiting.... Nu komen de weeen wel weer, en zijn best heftig, maar nog niet met heel veel regelmaat... En ze doen al zo'n pijn pfffff... Ze komt om 13.00 terug, gaat ze weer voelen in een goeie wee want ze voelde net geen vliezen meer, en als ze die dan weer niet voelt moet ik naar t zh ivm langdurig gebroken vliezen...... Pfff hoop dat t niet zo lang gaat duren als bij de 1ste!
Dus toch het vruchtwater misschien Erg vervelend dat het niet op schiet maaaaaaaaaaaaar je bent bezig en straks zie je dan eindelijk je 2 wonder. Zet hem op!