inkomstenformulier?!?!?!?que?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door booboo22, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hallo,,
    ik heb momenteel alleen een basis WW uitkering en werk op oproepbasis sinds kort bij mijn voormalig werkgever.

Nu krijg ik een inkomstenformulier binnen waar ik mijn gewerkte uren en dagen moet invullen. dan staat er in het klein:

brutoloon per dag: u hoeft dat alleen in te vullen als u een toeslag van UWV krijgt(of heeft aangevraagd). Het brutoloon per dag, is het totale loon, inclusief eventuele toeslagen (maar exclusief vakantiegeld) dat u heeft verdiend met uw werk op die dag.

Moet ik nu wel of niet het brutoloon invullen???, ik weetniet wat ze bedoelen met toeslag?is dat extra bovenop je uitkering of bedoelen ze daar je WW uitkering mee?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb voor 20 uur werk en voor 12 uur een aanvullende WW-uitkering.

Ik vul dat Inkomstenformulier altijd online in via Mijn UWV. Daar ben ik die ingewikkelde vraag nog niet tegengekomen trouwens.

Ik denk dat met toeslag wordt bedoeld iets wat je extra bovenop je WW-uitkering van het UWV krijgt.
    Als je alleen een basis WW-uitkering hebt, dan hoef je dat volgens mij niet in te vullen. Of heb je ook een of andere toeslag bij het UWV aangevraagd?

Deel Deze Pagina