Hoi, Heb net de onderdelen van de kolfmachine uitgekookt. Maar nu zit er nog een beetje water in dat slangetje. Dat krijg ik er niet uit Want aan het uiteinde zit z'n dingetje wat ik er niet vanaf kan krijgen. Dat hoort ook niet, want dan is hij kapot. Maar nu vraag ik me af. Dat gaat toch op een gegeven moment schimmelen? Maar hoe kun je het dan ooit uitkoken?
Oh, op de een of andere manier ging er iets mis. Ik was nog niet klaar haha. Gewoon even goed spoelen steeds voor je het gebruikt. In zo'n smal slangetje duurt het idd even voor het droog is. Maar ik geloof dat het uiteindelijk wel droogt. Ik kan het me niet herinneren dat ik hetzelfde had. Maar ik ben dan ook niet mega consequent in alles uitkoken behalve spenen en flesjes (na bv).
Wat voor kolf heb je? Ik 'zwengelde' t slangetje wat rond en liet daarna de kolf even draaien zonder te kolven zegmaar, dan ging t water uit de slang. Heb je een gebruiksaanwijzing soms
Slangetje ging bij mij, medela freestyle geen melk doorheen dus kookte ik niet uit. Wel voor straks een nieuwe gekocht.
Heb de madela elektriche dubbele borstkolf. Er gaat geen melk door het slangetje Maar gisteravond zag ik dat het water al was opgelost. Denk condens ofzo. Heb voor de zekerheid de kolf laten draaien paar minuten.