Hallo allemaal, Mijn klein meid is acht maanden geworden, en dus binnenkort de kolfrecht komt aan het einde. Maar hoe verder? het liefst blijf ik zo lang mogelijk borstvoeden, maar hoe? Op dit moment zij is niet echt een drinker. Ik geef haar om 6:00 +- 7:00 uur bv, daarna op de kdv geef ik 300 ml die kolf ik in 2x op mijn werk) , maar regelmatig drinkt ze amper 150 ml per dag maar , daarnast krijgt ze wel fruit, crakote en thuis om 18:00 een maaltijd potje van 200 ml. Voor ze naar bed gaat geef ik nog wat bv. Rond 22 of 23, word ze wakker voor nog wat bv en dan weer de volg ochtend. Ik ben benieuwd hoe hebben jullie het gedaan? gewoon kv op kdv en thuis bv? zou de productie goed blijven? Ik hoor graag jullie tips en reacties!
Hier had ik tot 1 jaar kolfrecht dus dat scheelde. Heb rond 10 maanden gestuurd dat ze naar 1 fles ging onder werktijd. Heb toen tot 13 maanden 1x onder werktijd gekolfd en daarna gestopt. Middagvoeding liet ze toen snel vallen.
Kijk of je tijdens je lunchpauze kunt blijven kolven, dat heb ik tot anderhalf jaar gedaan. Daarnaast, meer ander eten op kdv, een kinderen dat thuis gewoon onbeperkt aan de borst mag heeft op kdv geen kv meer nodi. Alser geen sprakes van allergie kan ze op het kdv ook gewoon yoghurt krijgen.
tijdens mijn lunch puauze gaat niet lucken, heb allen 30 min en dat gebruik ik zo ie zo om te eten. andere pauzes hebben we niet, en niemand rook, zo dat ik een excuus kan gebruiken dat anderen hebben meer pauzes, dus dan kan ik het doen, maar nee. Ik ben bang dat als ik allen sochtend n savonds bv geef, dat de produktie zou stoppen.