Hoi! Mijn jongste dochter van bijna 6 maanden oud is een hardnekkige fles weigeraar. Ze kan wel uit de fles drinken ('s avonds voor het slapen gaan maar verder niet overdag of bij iemand anders). Ze zou eerst naar het kdv gaan van mijn oudste dochter, maar tijdens de "wen" dagen dronk ze helemaal niets!!!!! Gelukkig heb ik een back-up plan......In het dorp waar ik werk is een kennis die ook kinderen opvangt. Nu is het zo dat zij tot aan de zomervakantie plek heeft voor Jasmijn. Volgende week begin ik weer te werken. Zo kan ik haar om 8 uur live voeden. In de pauze van 12 uur en om 15.15 uur. Maximaal 4 uur tussen de voeding terwijl ik thuis meestal op 2 1/2 uur zit..... Kan dit wel????? Ik weet anders geen oplossing meer....
Ik denk dat je weinig andere keuzes hebt om de 4 uur is beter als niets toch? Maar van hoelaat tot hoelaat werk je dan want je hebt toch kolf/voed recht? Dan kun je misschien een keer extra gaan?
Aaaa, dat verklaard een hoop! Ik zou het proberen zo, en geef desnoods wat gekolfde melk mee voor als ze heel veel honger heeft de oppas het met een spuitje kan geven? Al is her maar 50 cc wat ze daar mee heeft misschien net genoeg om de ergste honger te stillen. Tja moeilijk hoor.
Denk ik wel hoor! Als ze op het kdv helemaal niks zou drinken, lijkt me dit een prima oplossing. Straks krijgt ze er ook wat bijvoeding bij en ik zou idd voor de zekerheid wat gekolfde melk achterlaten.