Hoi BV-ers, Ik wil graag BV geven en de vorige keer had ik graag een wiegje voor naast het bed gehad voor de eerste paar maanden. (Makkelijk voor 's nachts, aanleggen en hup weer terugleggen) Nou heb ik maar weinig ruimte naast het bed, dus het moet een smal wiegje zijn en ik heb een boxspring, dus ik neem aan dat aankliksystemen niet mogelijk zijn. Hoe doen jullie dat? tips? sites? Alvast bedankt!
Ik heb zelf een hangwiegje naast ons bed, maar ik ken ook iemand die ruimtegebrek had in haar slaapkamer en het hangwiegje boven het voeteneinde van hun bed heeft gehangen.
Ik heb ook een boxspring, dus hangwieg was hier ook een uitkomst. Achteraf gezien vind ik hem alleen niet zo handig en vanaf vandaag zet ik er toch een ledikant naast. Ik heb dus een wieg in de aanbieding! (bij interesse kan je mij pb'en)
Ik had Dean aan mijn voeteinde..heb waterbed en het wiegje paste net niet. Was nog steeds geen 2 stappen op hem te pakken.
de eerste weken had ik haar in de kinderwagen bak. op een kruk zodat je er makkelijk bij kon. en daarna in de grotere wieg aan het voeteneinde, tot ze naar haar eigen kamer ging met 2 maanden.
Hier hadden we de wieg gewoon naast het bed staan omdat we er plek voor hebben. Wiegje stond aan mijn kant naast het bed, maar wel nog met een 'wandelpad' tussen mijn kant van het bed en haar wiegje in. Nu hebben we op precies diezelfde plek sinds een weekje ofzo haar ledikantje staan. Als we geen plek gehad hadden, had ze waarschijnlijk gewoon meteen op een eigen kamertje gegaan. Dat hebben we met de eerste twee ook gedaan (omdat ik 2 ledikantjes bij ons wel heel veel vond, maar achteraf spijt van gehad, had makkelijk gekunnen, maar oke). Past het wiegje niet naast jullie bed zou ik kijken om het bij jullie voeteind te zetten of bijv in een ander stukje van de kamer waar wel plek is, als dat er is. En anders vind ik idd dat wiegje boven het voeteneind een goed idee. Of een smal wiegje, bij de prental heb ik een tijdje terug een heel smal wiegje gezien, misschien dat iets voor jullie !
wij hadden de wandelwagenbak naast ons bed staan. Als je bed hoog is eventueel met onderstel eronder doen?
bij babywalz verkopen ze een cosleeper die op elk bed past. Hij is in hoogte verstelbaar en ook niet zo groot. Ik zit ook met dat ruimtegebrek, moest vorige keer over mijn bed heen klimmen als ik kleding wilde pakken.
wij hebben ons bed gewoon tegen de muur geschoven om meer plek te maken. (1 iemand moet dan"klimmen")