Ik ga proberen een lang verhaal kort te houden.. Ik ben tijdens mijn zwangerschap uitgevallen op mijn werk door bi en ischias...Ik heb geprobeerd om aangepast werk te doen maar naar twee maanden vond mijn baas dit niet genoeg meer en moest ik maar naar huis gaan, ik ben toen nog wel gewoon weer gegaan de rest van de week....Totdat het gewoon echt niet meer ging...De hele zwangerschap en verlof heb ik niks van hem gehoord, hij heeft me pas na 4 maanden ziektewet ziekgemeld bij het uwv,Toen mijn dochter is geboren heb ik niks gehoord... Ik heb nu nog erg last van mijn bi en heb een beenlengte verschil zijn ze achter gekomen dus erg veel pijn,Nu heb ik gisteren te horen gekregen dat ik een depressie heb...maandag moet ik weer aan het werk maar dit gaat dus niet en dit heb ik mijn baas twee weken geleden laten weten....Daar heb ik geen reactie op gehad,Nu belde hij me vandaag en hijWIL dat ik morgen langs kom om te praten....Ben ik hem dit verplicht~? ik krijg n u betaald via het uwv, Ik zie er zo tegen op, kan der nu al niet van slapen, en daarbij is me contract ook nog eens 8dec afgelopen, die wordt dus echt niet verlengt....Hij heeft nu al 5 maanden niks laten horen,geen plan van aanpak opgesteld en zelfs geen arbo ingeschakeld terwijl ik hier meerdere malen om gevraagd heb....Heb hem constant op de hoogte gehouden (via mail telefonisch hadden we steeds ruzie en dat trok ik niet...Kan hij me nu verplichten langs te komen dan?Hij wil praten over hoe nu verder?Voord rie weken nog? Wat zouden jullie doen?? Hoop op reacties gezien dit morgen al is...Mis moet ik het uwv anders morgen is bellen..
Je kan zeggen dat je door psychisch redenen niet in staat ben omdat gesprek aan te gaan.. Wel is hij nog steeds je baas dus ik bent hem wel dingen verplicht.. Je kan naar de arbo gaan zodat hij je baas kan laten weten hoe het gaat met je! Succes
Als ik jou was, zou ik vandaag je bedrijfsarts inschakelen! Die kan je op weg helpen. Verder weet ik zo niet of je verplicht bent om naar je baas te gaan, maar als je je ziek wilt melden, zou ik hem wel te woord staan, desnoods aan de telefoon. En ik zou me vandaag ziek melden! Je kunt zo gewoon niet werken. Het is onverantwoord. En als je nnu niet aan jezelf denkt, dan kom je jezelf later nog harder tegen. Dikke knuffel!
Hoi , ik heb mezelf al ziekgemeld,en ik heb geen bedrijfsarts Dus denk dat ik zo zelf maar het uwv op bel en vraag wat ik moet gaan doen, want weet zeker het komt niet goed met dat gesdprek....Hij vind telefonisch nu ineens niet goed meer.. Pfff heb zo slecht geslapen he, kan gewoon niet met zo´n hypocryt iemand omgaan en dan ook nog eens de collega´s onder ogen komen, die me met me kleine zien lopen en dan snel hun hoofd omdraaien....Maar dan ondertussen wel aan andere collega´s vragen(waarr ik wel contact mee heb) hoe het met me is %& bah.... Vind het echt moeilijk maar tpch bedankt voor jullie reacties Zijn er misschien nog mensen die een soortgelijke situatie hadden-hebben?
Weigeren van het gesprek zal je helaas ook niet helpen. Stel dat het balletje wel ineens gaat rollen, dan krijg je straks nog te horen dat je geen medewerking hebt verleend. Maar omdat de verstandshouding met je baas niet goed is, zou ik vragen of iemand van P&O bij het gesprek aanwezig kan zijn. Die persoon kan nl ook het gesprek leiden zonder dat het op ruzie uitkomt en die weet ook wel de gang naar het UWV en de bedrijfsarts (die heb jijzelf trouwens niet, maar je werk wel) te vinden. Succes.