Hoi meiden, ik ben Belg maar verblijf regelmatig in Nederland. Ik ben op zoek naar een geschikte kinderwagen maar kan het merk niet terugvinden. Regelmatig zie je moeders met kinderwagens rondwandelen en ik heb al een tijdje een voiture op het oog wat je hier in België niet kan vinden maar in Nederland regelmatig ziet. Het is een kinderwagen zwart-donkerblauw vrij sober op 4 wielen waarbij de babymand vrij laag aan de grond is. Zo zie je er af en toe in de straten rondrijden. Ik had me deze graag aangeschaft maar kan het nergens terugvinden. Heeft iemand enig idee van welk merk dit zou kunnen zijn?
Ik heb intussen gevonden welk merk het is: BUGABOO Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden in NL?
Ik denk bij elke babywinkel wel. Prenatal, gardo enz enz. Wij hebben er ook een, erg fijne wagen. Beetje prijzig alleen helaas.
In belgie vind je de bugaboo overal hoor! In alle kleuren van de regenboog zelfs. Ik heb er een gehad en inmiddels weer verkocht. In deze winkels al zeker (ben er pas geweest en hij stond daar) baby 2000 bambolino (www.bambolino.be)
Bugaboo hebben ze in belgie echt overal! baby 2000 inderdaad, babybaby in Diest, en nog veel meer zaken Op http://bugaboo.com/ kun je je land kiezen en vervolgens per provincie een lijst krijgen met dealers.