ik ben nu vier maanden geleden bevallen van me dochtertje quinty,mijn eerste vraag is ze slaapt nog niet door wat kan en mag ik extra door de fles gooien om er door te laten slapen want ze komt nog om de vijf uur, en mijn tweede vraag is ik heb na mijn bevalling erg last van haaruitval,mijn oudste dacht dat ik eerst kanker had maar ik heb haar gerustgesteld.maar ik word er nu toch wel moe van je ziet ook echt dat mijn haar dunner word,wat kan ik daar tegen doen.heb al wel een shampo gekocht en ik wou pillen kopen ervoor maar die krijg ik niet in.heb je nog meer ervoor. groeten roos
Hallo Roos, Jeetje wat een verhaal joh, Ik snap dat je er een beetje doorheen zit. Ik kan je niet de gouden tip geven waarmee kindjes door gaan slapen. Het is gelukkig niet standaard dat kindjes met 4 mnd doorslapen en om de 5 uur is helemaal niet slecht! Ooit gaan ze doorslapen! Meestal is de oplossing met een flesje KV heel tijdelijk. De eerste paar nachten slapen ze langer omdat het zwaarder verteerbaar is maar zodra de darmen daar mee om kunnen gaan komt ieder kindje in het eigen patroon. De haaruitval is iets van na de bevalling. Tijdens de zwangerschap krijgen vrouwen meer haar (valt minder uit) sommige vrouwen krijgen zelfs krullen of meer glans. Na het wegvallen van de zwangerschapshormonen zal het haar weer (op de natuurlijke manier) gaan uitvallen. Dat is na de bevalling wel veel meer omdat er meer haar was.....snap je het nog....... Misschien dat de VK meer advies heeft hierover? Met BV heeft het in elk geval niets te maken. Succes verder en probeer verder ieder uurtje slaap te pakken! Ilse