Ik heb de mini elektric kolf,maar zit er aan te denken om een swing te kopen. Of zit er eigenlijk weinig verschil tussen de mini en de swing? Weet iemand dat?
Ik heb geen van beiden maar volgens mij is het zo dat de swing minder herrie maakt. De mini elektric wordt n.m. ook wel de herrie elektric genoemd.
Hij maakt inderdaad veel lawaai. Als ik aan het kolven ben dan kunnen de kids niet eens meer de tv horen.
Swing heeft ook een 2-fase systeem wat ervoort zorgt dat je tsr (veel) eerder komt. Ik vind het een geweldige kolf, maar gebruik er wel een handkolf bij (de Harmony) zodat ik toch dubbelzijdig kan kolven, scheelt gewoon tijd.
Ik denk dat ik swing ga kopen inderdaad. Die mini elektric erbij gebruiken dan kan ik ook dubbel kolven
Hahaha, idd, dat kan ook altijd nog! De Swing is wel erg stil hoor, had laatst cursus van m'n werk en er was alleen zo'n schuifwand in het lokaal waar ik achter zat te kolven terwijl de rest ook gewoon in het lokaal zat. Niemand heeft iets gehoord! Ze zaten allemaal verbaasd te kijken toen ik met m'n gevulde flesje achter de schuifwand tevoorschijn kwam
Kheb um \/ Eerst snapte ik er niets van Denk dat ding kietelt alleen Toen kreeg ik een TSR en drukte op een speciaal knopje en hoppa daar kwam de melk. Denk dat ik nog even moet wennen,de mini vond ik iets sneller stromen. Vanmiddag beide gebruikt,mijn moeder even de mini vasthouden en ik de swing instellen. Wow dat ging snel! In 5 minuten 70 CC
Zo stil is de mijne niet vind ik, brombrombrom hihi hahaha ik vind hem ook wat kietelen, maar zet de zuigkracht ook erg hoog, dan gaat het bij mij ook sneller!