Welke elektrische fiets?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zwitsal, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik wil dit jaar een elektrische fiets aanschaffen, maar weet eerlijk gezegd niet waar te beginnen met oriënteren.
    Wie heeft er tips?
    Ik wil wel dat er in de toekomst een kinderstoeltje op kan.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik ben heel blij met mijn Batavus Diva. Maar mijn beste tip is, ga gewoon uitproberen. Want wat de ene een fijne fiets vindt, vindt de andere helemaal niets.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Inderdaad echt zelf proberen

Ik heb hiervoor een gazalle gehad, fietste top maar niets anders dan problemen met de accu en fietste meer niet dan wel, voordeel was wel dat er een achter een fiets stoeltje op paste incl fietstassen

Ik heb nu een cortina ecomo en ben daar super tevreden over, fietst heerlijk, kan alleen geen fietstassen op maar ik vond hem zo fijn dat ik gekozen heb om hem te kopen met een transporter rek vooraan zodat daar een mand op kan.

Mijn vader heeft een Batavus 1 met dubbele accu ( in beide fietstassen 1) en dat is wel ideaal, altijd een extra accu aangesloten, hij fietst ook rap en fijn maar is een dunne fiets en nu met mijn cortina ( brede stevige fiets) voelt deze fiets heel instabiel

Mijn moeder heeft een elektrische fiets van het merk vogue, ook enorm instabiel en krijgen hem de helft van de tijd niet aan

Mijn schoonmoeder heeft een rih, en ook dat vind ik persoonlijk niets

En zo heeft iedereen zijn eigen eisen aan een fiets, gewoon een winkel binnen lopen en een aantal fietsen proberen ;)

4. Sascha87

Sascha87 Actief lid

3 dec 2014
    419
    114
    43
    Ik heb een sparta amazone 4 life elektrisch.

Deze fiets kan een trucje met het stuur waardoor je hem als mamafiets kunt gebruiken, of gewoon als normale fiets!

Ik ben er super tevreden over, maar je moet indd gewoon proefritjes gaan maken!

Bij de meeste fietsen kun je wel een accu-upgrade doen zodat je een accu hebt die langer meegaat. Dit vind ik wel een aanrader!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Stella! Echt ideaal!

Deel Deze Pagina