Ten eerste de muziekmobiel. Het is de Symphony in Motion van Tiny Love. Bovenin zitten kleurtjes en bij die van mij is dat alleen de kleur geel. Ik wil er graag 25 euro voor hebben. 3 verschillende klassieke melodieen (Bach, Mozart & Debussy) speelduur 20 minuten volume controle diverse instellingen (oa beweging, beweging en geluid, etc) nachtlampje kleurrijke vorm effecten Fisher Price Giraffe Als de baby met de ballentoren van Fisher-Price speelt leert hij op een natuurlijke wijze over te gaan van een zithouding naar stand. Deze magische toren, met licht en geluid, is een zeer geliefd speeltje voor kinderen. Uren van vermaak in het vooruitzicht voor de baby. Hier wil ik 10 euro voor hebben. Vtech speel en leer boom. Hier wil ik 10 euro voor hebben Rol en Swingbal van Vtech. Ook hier wil ik 10 euro voor hebben. Sprekende bal die vanzelf rolt en beweegt Leert dieren, geluiden, cijfers en nog veel meer! Met 3 gezongen liedjes en 8 melodietjes 3 knipperende vormtoetsen en 3 dieren-toetsen Automatische uitschakeling Aan/Uit-volumeschakelaar Vtech babybeertje, 5 euro. Je zachte vriendje om overal mee naar toe te nemen! Met 3 toetsen om cijfers te ontdekken Riempje met klittenband om het beertje te bevestigen aan bijv. de kinderwagen 3 knipperende lichtjes toetsen Met lieve zinnetjes en geluidjes Met 6 melodietjes en een gezongen liedje Automatische uitschakeling Kiekeboe bal Vtech voor 5 euro Ik kan eventueel dingen versturen naar Nederland of Belgie (op de grote dingen na). Mijn ouders wonen in de buurt van Gorinchem, schoonouders in Tiel dus ook daar kan wat worden opgehaald. Ook in Tilburg kan worden opgehaald/gebracht. Alles is excl. verzenden. We kunnen dingen langsbrengen als het niet te ver is. Pb als je meer info wilt.
hoihoi! Die muziekmobile; van welk jaar is die? Ik heb interesse in de giraf en de boom! Dus misschien kunnen we er een leuk dealtje van maken! Al zal het wel opgestuurd moeten worden!
Hoi Matje, waar ligt Gaanderen? Misschien komen we wel in de buurt binnenkort..... Opsturen kan wel maar het is best een groot ding hoor
Oeh, dat is niet in de buurt. Ik zal eens moeten uitzoeken wat de verzendkosten zijn. Kijken ze dan alleen naar gewicht of ook naar de maat van de doos? En ik zal kijken of ik hem uit elkaar kan krijgen, dat scheelt ruimte.
De giraffe kan uit elkaar Matje dus als je nog belangstelling hebt hoor ik het wel Mocht er iemand alles willen overnemen, de hele handel mag weg voor 50 euro!
Ik weet niet of Matje ook nog steeds belangstelling heeft. De verzendkosten zijn 6,75 denk ik, hangt een beetje van het gewicht af.
en en en al iets gehoord van Matje? ik vind de Rol en Swingbal van Vtech ook wel erg leuk, als ik je 20 euro geef stuur je dan de giraffe + bal naar me op?
Nee niks gehoord. Voor 20 euro excl verzenden ja. Die bal is misschien 10 mee gespeeld. Hij vond hem niet zo leuk.
sorry niets van me laten horen ik was bij de HA en ik heb nierstenen maar goed... stuur maar op naar pluys hoor sorry voor het ongemak,. xx
Oke. Ik zal de batterijen eruit halen en hem proberen te wegen. Waar in Gelderland woon je trouwens? Mijn schoonouders wonen in Tiel dus misschien kan je hem daar halen? Scheelt weer verzendkosten