Van mij mag het zo tot het voorjaar doorgaan, geen vette kou en vooral geen sneeuw, ik hou er van Moet wel een mooie zomer worden natuurlijk Wat vinden jullie?
Heerlijk ja. Dat zonnetje ook van gisteren.. Zat er van te genieten . De sneeuw mag van mij wel wegblijven.
Ik vind die zon ook zo heerlijk.. Ik geniet er ook van! Sneeuw en kou mogen ook wel weg blijven nu. Ik kijk al uit naar de lente. Al ben ik wel verkouden sinds gister avond Voelt niet goed!
Ik vind het, als de zon schijnt, ook heerlijk. Maar die wind en regen was ik ook goed zat. Helaas komt er weer veel wind en regen aan, bah! Doe mij dan maar sneeuw en ijs. Wil wel graag even schaatsen.
Ik vind dit weer drie keer niks. Heb liever koud, ijs sneeuw en zon dan warme temperaturen met die regen. Hoop overigens ook nog een keer te kunnen schaatsen deze winter.
Denk dat we het wel kunnen vergeten om te kunnen gaan schaatsen deze winter vrees ik Ik vind dit weer ook niets. Al heeft de afgelopen 2 dagen hier wel heerlijk de zon geschenen. Daar werd ik wel vrolijk van! Maar die stomme kwakkel temperaturen + regen en wind, nee, dan liever lekkere vrieskou.
Heerlijk en ik hoop dat het het hele jaar anders is al normaal. Dat de zomer vroeg begint en heeeeeel lang duurt. Misschien word het wel nooit meer winter
Ik vind het nu wel lekker maar ben wel een beetje bang dat het straks stikt van de muggen, wespen etc..
gister was lekker en ik verlang naar de zomer maar deze winter vind ik ook drie keer niks. liever lekker even een periode goede vorst. je gaat van de zomer kapot van het ongedierte
Ik vind het ook prima zo. Ben alleen bang dat we dadelijk in maart nog vorst en sneeuw krijgen. Dat trekt mijn biologische klok niet hoor, laat het dan maar nu gebeuren.
Haha een maand geleden opende ik zo'n topic o die sneeuw die komt nog wel volgens andere dames hier. Nou ben benieuwd of hun mening is bijgesteld, kan me niet voorstellen dat de voorspelde horrorwinter nog komt.. Laar het maar lekker zo voorbij gaan heerlijk Alleen jammer van die winterbanden..
heerlijk het zonnetje word er echt vrolijk van. maar ik zou het fijn vinden als we toch wel 2 weken zeker wel met -10 mogen doorbrengen sneeuw of niet maar wil graag dat de bacterien en insecten een beetje uitgeroeid worden voordat het lente en zomer word
Van mij mag de winter altijd wel zo als deze winter zijn. Ik houd niet zo veel van sneeuw en ijs op de ramen...
vind het echt zalig, lekker 9 graden, volop zonnetje. soms wat harde wind maar soms bijna windstil. Zalig om om half 10 door het bos te lopen met de hond, in de ochtendzon, tussen de fluitende vogeltjes zalig!