Valentijnsdag komt er weer aan en eerlijk gezegd ik heb er helemaal niets mee. Vind het commercieel en vind het veel leuker om zomaar een kado te geven aan vl. Toch begint het dit jaar te kriebelen dat ik iets wil doen.. Hij steund me nu zo erg in deze tijd en doet zoveel voor me.. Doe jij aan valentijnsdag? En zo ja, wat geef je aan je vl/ml?
Nee, wij hebben nooit aan valentijnsdag gedaan.. Inderdaad een commerciele dag. Ook wij vinden het veel leuker om elkaar op andere dagen uit het niets een cadeautje te geven. Dan is het ook echt een verrassing!
Wij geven geen cadeau maar ga samen weg. Ik mag dit jaar bedenken hoe en wat. Ik vind het alleen erg lastig... Dus tips zijn welkom
Nee hier niet, wij zijn beide van mening dat je elkaar het hele jaar lief moet hebben en aandacht moet geven, niet alleen met valentijnsdag.
Wij zeggen elk jaar niet te doen aan valentijnsdag en toch is er altijd een verrassing. Vorig jaar stond er smorgens een doosje bonbons . Dit jaar staat mijn cadeautje al 2 weken klaar...de valentijnsdag trollbeads .
Ik neem mijn lief mee uit eten als verrassing. We hebben weinig tijd voor elkaar (baby 3 mnd) en ik heb opa en oma geregeld als oppas en we gaan het er heerlijk van nemen.. Nu nog even bedenken waar... Nog tips? Amsterdam, Haarlem of aan zee
In het begin uitbundig gevierd! Maar nu echt niet meer. Gewoon een kaartje, dat wel. En een eigen gemaakte pizza, lekker met z'n tweeën in de keuken.. rommelen
Ja het is iets commercieels, maar we gaan toch wel altijd minimaal uit eten. Als ik werkte op Valentijnsdag (als het dus op doordeweekse dag voel óf ik niet met zwangerschapsverlof ben zoals dit jaar ) kreeg ik altijd bloemen en/of een ballon bezorgd op mijn werk van manlief. Superleuk haha.... Dit jaar HOOP ik me goed genoeg te voelen om uit eten te gaan (net bevallen ). Anders wil ik iets thuis laten nezorgen? Maar wat?! Ga sowieso een lief kaartje sturen maar qua eten weet ik dus nog niet.
Wij doen altijd aan Valentijnsdag de eerste dag dat onze relatie startte. Tenminste we weten dat het rond deze tijd was dus hebben Valentijnsdag aangenomen zodat we het allebei niet vergeten Hier betekend het gewoon dat we heerlijk uitgebreid koken en eten. Dit jaar heb ik voor later (ergens in maart) ook nog een luxe restaurant gereserveerd en oppas geregeld dus dat is mijn cadeau
Wij doen dit jaar in elk geval niks materieels hebben we afgesproken. Is ook zo stom als de ene wel wat doet en de ander niet, dus we hebben er maar echt een afspraak over gemaakt
Helemaal niets. Een kado reken ik niet op en uit eten oid zal het ook niet worden aangezien onze vaste oppas dan jarig is.
Nee ik vind het stomme commerciële onzin. Ik heb volgens mij toen ik net een relatie had met vl zo'n 12 jaar geleden een kaartje gegeven maar voor de rest nooit meer wat aan gedaan.
meestal neemt mijn man een bloemetje mee maar dat doet hij ook gewoon tussendoor regelmatig. soms krijgt hij van mij een lekkere reep chocola of een dikke kus of niets haha. ik doe dit jaar wel 2 kaarten sturen naar 2 lieve meiden die ik dit jaar heb leren kennen en we worden langzaam aan goede vriendinnen. hun stuur ik gewoon een kaartje met iets van bedankt voor je vriendschap ofzo
Ja, ik geef wel iets kleins, daar blijft het ook bij want ik ga gewoon naar dansles en ben dus de hele avond weg . Het is inderdaad commercieel, maar buiten Valentijnsdag om verras ik hem ook weleens Is niet het één of het ander.
We doen normaal (lees ik) een kaartje, en mijn man geeft me meestal wel een bos bloemen. Hoeft niet maar hij vind het leuk. Dit jaar geef ik hem echter wel wat. Hij helpt me zo goed nu ik met mijn knie zit dat ik het wel een extra cadeautje waard vind. Ik geef hem 2kaartjes voor jandino. Maar die had hij ook gehad als mijn knie 3mnd eerder gebeurd zou zijn. Het is dat het toevallig Valentijn is binnenkort..
Daar is mijn vriend ook helemaal weg van, waar heb je die kaartjes gekocht? Wil hem daarmee ook een keer verrassen.
Hier in onze 'stad' (groot Brabants dorp haha) speelt hij in april. Kleine zaal maar heb wel mooi kaartjes! En 40,- voor 2 geen geld dus! Waar woon je ergens? Oh zie het al.. Je kunt ook ff de speel lijst van jandino googlen. Dan zie je alle plaatsen voor komend jaar.
Nope, 2 dagen ervoor zijn wij bij elkaar gekomen en dat 'vieren' we door wat lekkers te gaan eten. De 14de ga ik per toeval een taarten workshop doen met thema Valentijn omdat ik deze heb gewonnen. Dus hij krijgt wel een taart
Voor ons maakt het niets uit waar, oorspronkelijk kom ik ook uit een Brabants durpke. Wonen nu in Amersfoort. Maar dat is idd geen geld oor 2 kaartjes, dat willen wij ook wel.
Bloemendaal, Chapeau! Maar weet natuurlijk niet of jullie daar van houden. In Haarlem Cafe Colette, of Fris.