Bestaat er ook zoiets voor schoolkinderen? Ik ben door mijn werk bekend met de pictogenda en dat is echt een heel mooi ding, maar mijn zoon heeft heeft niks aan tig picto's die gaan over dagbesteding, weefgetouwen, disco's oid. Bestaat er iets wat op dat systeem lijkt, maar dan voor school en thuis? Of moet ik hiervoor zelf aan de slag?
Er bestaan verschillende soorten picto agendas. Zoiets? https://eelkeverschuur.nl/planning/pictogenda/pictogenda Geef me de 5 heeft vast ook wel wat, maar er zullen wel meer opties zijn?
Sclera picto's printen en dan creatief met papier of magneetstrips erachter of klittenband of gewoon als behang.. kan ook..
Dan vind ik zelf pictoselector gemakkelijker. Staan meer pictogrammen in en je kunt ze eenvoudig zelf aanpassen of nieuwe maken
Sclera en pictoselector ken ik beide wel, maar ik zoek een agenda speciaal voor basisschoolkinderen. En dan vooral met een hele lading stickers die juf zelf kan plakken om de planning rond te maken.
Die van doe maar zo is geloof ik zo'n beetje wat ik zoek. Zit nu op de telefoon. Zal thuis kijken vanavond.
Deze is wel heel geschikt voor als hij wat ouder is en echt huiswerk gaat krijgen. Ik zoek nu meer een flexibele agenda met stickers waarin we zijn dag kunnen visualiseren en juf ook een aantekening kan maken.